Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin veloilla että vanhempanne eivät pidä teihin yhtä paljon yhteyttä kuin lapsia tehneisiin sisaruksiinne?

Vierailija
14.07.2026 |

Tuntuu, että olen kakkosluokan kansalainen lähisuvussani koska en ole lisääntynyt. Minua ei kutsuta mukaan kuin pakollisiin juhliin eikä minulta kysellä kuulumisia yhtä paljon kuin kahdelta muulta sisarukseltani. Yritän itse olla aktiivinen: viestittelen ja ehdotan tapaamisia, mutta vanhempani sanovat "katsellaan" ja priorisoivat aikansa muihin lapsiinsa. Onko muilla veloilla tai muuten lapsettomilla samaa? Auttaako tähän mikään vai pitääkö vain kestää? Muistakaa vanhemmat kohdella lapsianne tasaveroisesti ja olla kiinnostuneita heistä ja heidän seurastaan myös kun he ovat aikuisia, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmasti pahaa sillä tarkoita. On aika ymmärrettävää, että energiaa menee lastenlasten hoitamiseen. Muistan itsekin että kun sisaruksillani oli lapsia niin ei minun luona käyty ja ymmärrsin ja hyväksyin sen kyllä kun tottakai sisarukset tarvi apua enemmän. Sain kyllä rahallista apua ja kyllä minusta välitettiin ja rakastettiin yhtälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla