Hauskoja nuo pikkumarkettien kassajonot varttia vaille 21: kaljaa, kaljaa, kaljaa, kaljaa…..
Ja se tuskaisuus jos jono venyy ja kello onkin yli 21 kun niitä KALJOJA pitäisi piipata koneeseen.
Kommentit (25)
Kyllä tässä pitäisi jo päästä paheksumaan kannabiskahviloita.
Niin onhan se vähän kumma ettei kaupat ole läpi vuodokauden aukia ja sieltä ei saa sitä kaljaa ostettua vaikka keskiyöllä, jos siltä tuntuu. Ostajia varmasti riittäisi. Mitä pahaa kaljassa on? Eihän siitä mene nuppi kenelläkään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs itse hait?
Minä hain kerran kahvia, perjantaina, hain kahvipaketin ja menin jonoon, kun ei ollut itsepalvelukassaa. Sitten vasta mietin kelloa kun takana tulijat lonkeroiden kanssa alkoi puhumaan että ehtiiköhän saada. No ajattelin, että olisivat tulleet aiemmin. Kyllä sinne yksi mieskin tuli ja kyseli että vieläkö ehtii muutaman, ei kuulemma haittaa vaikkei ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se vähän kumma ettei kaupat ole läpi vuodokauden aukia ja sieltä ei saa sitä kaljaa ostettua vaikka keskiyöllä, jos siltä tuntuu. Ostajia varmasti riittäisi. Mitä pahaa kaljassa on? Eihän siitä mene nuppi kenelläkään sekaisin.
Ihmisten pitää nukkua. Suurin osa nukkuu öisin. En usko että jättimäistä Prismaa kannattaa pyörittää yöllä, jos asiakkaita käy korkeintaan 50.
Eikö nuorisolle, pareille, tukkijoille ja perheille voi olla omat kaupat rääkymiseen. Ja suhteiluun. Muut eivät halua häiriöitä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitää nukkua. Suurin osa nukkuu öisin. En usko että jättimäistä Prismaa kannattaa pyörittää yöllä, jos asiakkaita käy korkeintaan 50.
Niitähän on nyt jo auki 24/7 ja näyttää kannattavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurin Prisma on ollut vuosia ympäri vuorokauden auki.
Kaljat kannattaa ostaa juur ennen ysiä, jos ostaa jo päivällä ne ehtii juoda ennenkuin futismatsi alkaa... Itse ostin kymmennen, viis tälle illalle ja viis huomiselle, siis jos ne viis säästyy edes huomiseen tai huomisen pelin alkuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa ei nuku vaan käy töissä. Oletko kansanedustaja vai kuinka voit olla noin pihalla todellisuudesta?
Muualla maailmassa alkoholia ei hamstrata koska sitä saa milloin vain. Suomessa hamstrataan ja kun sitä on hamstrattu, niin se juodaan.
Eikö potkupalloa pysty katsomaan ilman kaljaa?
No kohta tulee kotiinkuljetus, rekallinen bisseä pihalle , ei lopu olut ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla sekaisin päästään jotta pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaljat kannattaa ostaa juur ennen ysiä, jos ostaa jo päivällä ne ehtii juoda ennenkuin futismatsi alkaa... Itse ostin kymmennen, viis tälle illalle ja viis huomiselle, siis jos ne viis säästyy edes huomiseen tai huomisen pelin alkuun...
Osta kerralla kaksi salkkua. Säilyy tasapaino kun kannat niitä eikä lopu koko ajan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pysty. Minä en jaksa katsoa pallon potkimista. Jos alkaisin juomaan niin ei sekään auttaisi. Palstailisin sitten humalassa. Hupia se on sekin.
Mitäs itse hait?