Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kun mies on juntti

Vierailija
14.07.2026 |

Hävettää ihan hirveästi. Koko sen suvun miehet on samanlaisia ja kaverit. Kaikki suomalaiset miehet ovat sitten varmaan juntteja? Mitä mieltä naiset olette ja heitänkö mieheni mäkeen? Kaipaan nyt naisilta neuvoja ja mielipiteitä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Keksi parempia.

Vierailija
2/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Keksi parempia.

Jos on mielestäsi huono ei tarvitse tulla kommentoimaan! Kaipaan NAISILTA neuvoja en sinulta tolvana juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mäkeen ja ota joku italialainen mies!

Vierailija
4/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja löytyy kaikista kansakunnista, mutta siinä olet oikeassa että seura tekee kaltaisekseen. Juntilla yleensä on juntti lähipiiri. Ja se kertoo myös omasta tasostasi, jos tuo seura on se mitä olet valinnut itsellesi. 

Vierailija
5/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. Keksi parempia.

Jos on mielestäsi huono ei tarvitse tulla kommentoimaan! Kaipaan NAISILTA neuvoja en sinulta tolvana juntti!

Mä oon nainen!

Vierailija
6/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialainen mies pistää Suomi mamman luiskaan tai ojennukseen!

Vierailija
7/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ovat ihania! 🥰

Vierailija
8/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. Keksi parempia.

Mä oon nainen!

En usko! 

Vierailija
9/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut. Tuliko junttius esiin yllättäen?

Vierailija
10/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti häiden jälkeen. Sehän tässä onkin, että tunnettiin vain viikko ennen häitä ja oli opetellut fraaseja ja kömpelöitä köytöstapoja jm päästäkseen minun hyvätuloisen yliopistokoulutetun kanssa naimisiin. Siksi kysynkin nyt naisilta, että näyttelevätkö fiksumpaa häihin saakka ja sitten kaikki pamahtaa. Aikaisemmat miesystävät ovat olleet älykkäitä ja korkeasti koulutettuja

Vierailija
11/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti häiden jälkeen. Sehän tässä onkin, että tunnettiin vain viikko ennen häitä ja oli opetellut fraaseja ja kömpelöitä köytöstapoja jm päästäkseen minun hyvätuloisen yliopistokoulutetun kanssa naimisiin. Siksi kysynkin nyt naisilta, että näyttelevätkö fiksumpaa häihin saakka ja sitten kaikki pamahtaa. Aikaisemmat miesystävät ovat olleet älykkäitä ja korkeasti koulutettuja

Noin tyhmät miehet tekee! Eroat vaan ja uutta matoa koukkuun!

Vierailija
12/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne, siksi sanot noin. Se temperamentti on Suomi mamman vihollinen

Vierailija
13/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tunnettu vain viikko, ei pidä paikkaansa, surkein provo pitkään aikaan 0/5

Vierailija
14/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius on kyllä todellinen ongelma deittimaailmassa. Itse sinkkuaikoina jouduin hylkäämään yhden kandidaatin just tämän takia. Hän oli älykäs, menestynyt ja hauska seuramies, sänkypuolella hyvin erityislaatuinen (hyvällä tavalla), mutta oikeaa suhdetta en ikinä edes harkinnut junttiuden takia. Häntä ei olisi ikinä kehdannut esitellä ystäville saati perheelle tai tuoda kavaljeerina käsipuolessa mihinkään tapahtumiin koska hän ei piitannut etiketistä, ei osannut/välittänyt pukeutua tilanteiden edellyttämällä tavalla eikä omannut minkäänlaista pelisilmää siitä mitkä sanavalinnat missäkin tilanteessa olivat sopivia. Ja vaikka hänen juttunsa olivat todella hauskoja ja viihdyttäviä, niin aikuisen ihmisen suusta niin säännöllinen kiroileminen ja v-sanan viljely joka lauseessa aiheutti myötähäpeää jopa kahdestaan ollessa. Pidemmän päälle olisi tuntunut kuin olisi jotain uhmaikäistä lasta joutunut kaitsemaan, ei minkäänlaista kykyä kunnioittaa muita vaan aina se oli "minä, minä, minun tarpeet ja se mikä minua kiinnostaa tai ei kiinnosta on tärkeintä".  

Onneksi sittemmin tapasin nykyisen mieheni, joka on myöskin älykäs, menestynyt ja hauska seuramies (ja vieläkin parempi makkarin puolella) mutta jonka myös voi tuoda ylpeänä sosiaalisiin tilanteisiin koska osaa ja jaksaa navigoida niissä, handlaa smalltalkin ja osaa luoda rennon ja mukavan ilmapiirin jne.  

Vierailija
15/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät menivät muutenkin aivan pipariksi, kun minulla oli koko seremonian ajan kakka housussa. 

Vierailija
16/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen mutta uteliaisuus saa kysymään, että onko aivan välttämätöntä elää parisuhteessa muesoletetun kanssa?

Omasta kokemuksestani sanon, että sinkkunakin voi elää monin tavoin hyvää elämää. - Tutkitusti naiset keskimäärin paremmin kuin miehet, joissa koristuvat usein ääripään edustajat.

Ikisinkku mies 40+

Vierailija
17/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha palstapaskiaismies taas.

Juu sinä olet juntti. Siksi sinä olet yksin. Ja siksi sinä myös pysyt yksin.

Vierailija
18/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne, siksi sanot noin. Se temperamentti on Suomi mamman vihollinen

Miheni on italialainen ja ollaan oltu yli 20 vuotta onnellisesti naimisissa ja nyt jo kaksi kohta aikuista lasta. Älä sinä puhu mitään kenestäkään italialaisesta, kun et niitä näköjään tunne kiitos!

Vierailija
19/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät suinkaan ole juntteja, sinä olet kuitenkin sellaisen jostain syystä näköjään valinnut. Miten miehen juntteus ilmenee ja miksi menit yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on ominaisuuksia joita pidät vastenmielisenä?

Vierailija
20/23 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha palstapaskiaismies taas.

Juu sinä olet juntti. Siksi sinä olet yksin. Ja siksi sinä myös pysyt yksin.

Kyllä tässä jo uutta suhdetta kovaa vauhtia kehitellään ja tällä kertaa sivistyneen miehen kanssa ja olen myös itse sivistynyt! Harmittaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi