Oletko naisena vaativa asiantuntija ja töissä julkisrahoitteisessa organisaatiossa. Tuntuuko että teet äärimmäisen tärkeää työtä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kuntasektori on tehoton, koska siellä on paljon naisia. Naisilla ei ole älyllistä kykyä toimia tehokkaasti saati edes järkevästi.
Epämiellyttävä totuus mutta valitettavasti näihnäh se menee. Ei ole sattumaa ettei menestyviä yrityksiä ole joissa olisi suurin osa naisia.
Kyllä. Siivoan koko tämän " läävän". Paskaan nuo metriperseet hukkuisivat ilman minua.
Ei tunnu. Olen pelle pelleilykoneistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntasektori on tehoton, koska siellä on paljon naisia. Naisilla ei ole älyllistä kykyä toimia tehokkaasti saati edes järkevästi.
Epämiellyttävä totuus mutta valitettavasti näihnäh se menee. Ei ole sattumaa ettei menestyviä yrityksiä ole joissa olisi suurin osa naisia.
Valehtelet kaikki mitä sanoit on täyttä valhet.
Kyllä. Olen kirurgi ja teen myös tutkimusta. Valtio maksaa palkan. Nyt toki lomalla.
Joo. Analyytikko IT-puolella. Meidän tiimin ansiosta teidän tukenne maksetaan automaattisesti tilille joka kuukausi.
Tutkin luontokatoa. Merkityksellisempää työtä on vaikea keksiä.
Työni on erittäin tärkeää, koordinoin saamenigúáralaisten Nuorgaminsamboñiin kulttuurillista sitoutumista pohjoisnorjan üiguurikulttuuriin vuosina 1894-1902
Juujuu Pentti. Josko kasikymppinen äireesi keittäisi sinulle kaffet sinne peräkammariin.
En vaativassa työssä, mutta asiantuntija mun tittelissä kuitenkin lukee.
Kai työni on tärkeää, kun on ihan lakiin kirjattu, että tämä palvelu on tarjottava. Työlläni on suora vaikutus asiakkaiden elämään.
Yksityisellä sektorilla sen sijaan on pilvin pimein yrityksiä, joiden tuote on jokin turhanpäiväinen tavara tai palvelu, jota kukaan ei jäisi kaipaamaan, jos firma menisi konkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen "vaativassa asiantuntijatyössä" yksityisellä. Ei mene verovaroista mun palkka ja vaativa työ on tosiaan vaativaa, ei mitää 36 h/vko kampaviinereitä ilman tulosvastuuta.
Kunnalliselta puolelta on kyllä jo kampaviinerit karsittu pois kulujen minimoimiseksi. Jos haluat päivän aikana juoda kahvia, tuo itse paketti mukanasi tai keitä kotona termariin. Minun yksityisen puolen työpaikalle tulee joka perjantai aamupala, saa ryystää kalliita tuoremehuja niin paljon kuin haluaa, pitkin viikkoa tulee hedelmälähetyksiä jne. En ole kyllä tippaakaan kateellinen kunnalliselle porukalle!
Me saatiin aiemmin 2 litraa maitoa/viikko ihan talon puolesta. Nyt sekin säästösyistä lopettiin. Kahvi toki tuotiin itse.
Kampaviinereitä ei ole talo mun 30-vuotisen urani aikana tarjonnut.
Ai niin joulutorttu saatiin jouluna joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
"kaikki on naisten vika miehet tätä palstaa suurimmaksi osaksi hallitsee"
Naiset pitää ihmiskuntaa pystyssä, siinä aika iso hyöty
T. Mies.
Lehmät lentää
T.Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen kirurgi ja teen myös tutkimusta. Valtio maksaa palkan. Nyt toki lomalla.
Hienoa! Harmi vaan että aloitus oli naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tutkin luontokatoa. Merkityksellisempää työtä on vaikea keksiä.
Ihmisten hyvinvointi.
"kaikki on naisten vika miehet tätä palstaa suurimmaksi osaksi hallitsee"
Naiset pitää ihmiskuntaa pystyssä, siinä aika iso hyöty
T. Mies.