Toihan ei muute pidä paikkansa myöskään ollenkaan että naiset tykkää jostain isomahaisista miehistä
Jos te katsotte ihan mitä vaan naisen kirjoittamaa kirjaa tai elokuvaa tai ihan mitä vaan mitä se on itse kirjoittanu, sielä korotustuu aina fantasioissa miehen hyvä kunto, lihakset jne. Kukaan ei ole ikinä kirjoittanut mistää isukki mahasta :D Toikin on sellanen yhteiskunnan luoma illuusio ja sitä lähinnä puoltaa naiset ketkä ei ole itsekään kunnossa tunteakseen itsensä siinä samalla hyväksi myös.
Kommentit (10)
Hyvin on pimppiä riittänyt. Karismaa on toki peruspullaposkia enemmän.
"Iha mitä vaan naisen kirjoittamaa kirjaa" - just joo. Kuinka monta kirjaa ap on itse lukenut elämänsä aikana?
Miehillä on se rupsahdustaipumus 35v:n jälkeen.
Mies maksaa treffeillä bensalla, niin onko se joku palkinto naiselle, että mihellä bensaa ja suostuu treffeille?
Mulla on hoikka mies. On ollut vatsakkaitakin, ei se ole kynnyskysymys, mutta hoikka ja pitkäraajainen on kivan näköinen. Pakko kuitenkin aina todeta, että luonne on se oleellinen juttu, kusipäätä ei jaksa kauaa katella vaikka olis miten nätti.
Kaikilla meillä on epärealistisia unelmia ja toiveita omasta tulevasta kumppanista. Mutta käytäntö osoittaa, että se oma rakas, jolla voi olla vaikka vatsaakin, kelpaa ihan hyvin. Eihän sitä kukaan mene hoikan tai pullean mahan kanssa naimisiin, vaan koko ihmisen kanssa, jossa on monia muitakin puolia kuin se maha.
Hedberg on saanut naista vaikka on isomahainen ja todella ruma