90 prosenttia naisista ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes itsetyydytyksessä..
90 prosenttia naisista ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes itsetyydytyksessä..
#BossLady
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on pelkkä myytti. Ei sellaista oikeasti ole.
Niinhän sinä luulet, raukka.
Ei, vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minäpä olen saanut elämäni aikana tuhansia orkkuja. T. vanhapiika 67v
Vanha piika se vain valehtelee. Munanpuutteessa ulisee hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu.
Mitä hyvää siinä on? Sinulla pikku runkkarilla ei ainakaan voi olla tuolla asenteella tyydyttävää parisuhdetta etkä tule sitä koskaan saamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ei naiset saa orgasmeja. Kaikki tietävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on pelkkä myytti. Ei sellaista oikeasti ole.
Niinhän sinä luulet, raukka.
Ei, vaan tiedän.
Et tiedä jos et ole sitä koskaan kokenut.
Missä? Seinäjoella? Ruotsissa? Pohjoismaissa? Saharan eteläpuolisessa Afrikassa? Etelä-Amerikassa? Grönlannissa? Kukahan esimerkiksi on tehnyt tutkimusta naisten orgasmeista Afganistanissa viime aikona? Perustele Ap siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät etteivät naiset saa orgasmeja SINUN kanssasi.
Muistan kyllä vastaavan uutisen, mutta prosenttiluku ei tainnut olla ihan noin iso. 65-70?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä harrastaisi mieheni kanssa seksiä, jos en saisi orgasmia. Nyt, kun lapsetkin on jo hankittu. Ihan niin altruisti en ole, että vain toisen iloa ajattelisin.
Minä olin altruisti, mutta ei minua sitten huvittanutkaan harrastaa seksiä lasteni isän kanssa. Vaihtamalla parani. Valitettavasti ne hyvät rakastajat eivät ole hyviä ihmisiä muuten, vaikka opinkin squirttaamaan hävyttömästi. Toisin sanoen: mitä parempi kulli, sitä mulkumpi mies.
Onneksi olen aina saanut ja useita!
Naisen tehtävä on lisääntyä, ei nauttia? Tyydy sitten siihen. Klitoris on täynnä hermoja mutta yhdyntä on mukamas ikävä velvollisuus. Suksikaa vidhuun valheinenne. Elämme vuotta 2026, seisokaa omilla jaloillanne, niin me miehetkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa sinä nyt todisteet väitteelle, kun vaan jankutat. Ei me kyllä sinua muutenkaan uskota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät etteivät naiset saa orgasmeja SINUN kanssasi.
Lääketieteellinen todiste tähän kiitos!
ALOITUKSESI KUULUU SEKSIPALSTALLE, ÄÄLIÖ.
Mitä sitten? Ei se ole mikään elämän edellytys. Ilmankin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä vastaavan uutisen, mutta prosenttiluku ei tainnut olla ihan noin iso. 65-70?
Ei voi mitenkään olla noin korkea. Siihen on varmaan vastanneet jotkut nuoret tytöt mm joilla ei ole vielä kokemusta asiasta
Jo on murheet. Naisvihaa levittää tälläistä uutista, ukot luulee kohta että nämä ovat isoimpia ongelmiamme. Naisilla on paljon suurempiakin ongelmia kuin joku hemmetin orgasmi.
Muistattehan ilmiantaa aloituksen!
Niin on äitisikin, mutta silti hän onnistui synnyttämään sellaisen paskakasan kuin sinut.