Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäiset naiset ja heidän parikymppiset poikaystävänsä.

Vierailija
13.07.2026 |

Miksi tuollaisia näkee nykyään todella paljon?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisiltä naisilta saa helpommin, eivätkä he yleensä ala länkyttää mitään sitoutumista tai parisuhdejuttua niin kuin saman ikäiset tytöt vaan homma pysyy sinä minä sen kuuluukin pysyä ja molemmilla on hauskaa. t. parikymppinen mies

Ei todellakaan saa multa helposti. Tuollainen ylimielinen nulikka ei saa muuta kuin tylyt pakit. 

Vierailija
102/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Siis nykyäänhän naiset alkaneet katsella suhteeseen virkeitä +55 miehiä. 

Nuorista ei ole muuhun kuin makaamaan puhelin kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

M48

Vierailija
104/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisiltä naisilta saa helpommin, eivätkä he yleensä ala länkyttää mitään sitoutumista tai parisuhdejuttua niin kuin saman ikäiset tytöt vaan homma pysyy sinä minä sen kuuluukin pysyä ja molemmilla on hauskaa. t. parikymppinen mies

Ei saa. Kun olin sinkku niin halusin parisuhteen. Pelkkä seksi ei kiinnostanut.

Vierailija
105/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhastaan jankuttaminen ei muuta sitä todeksi. 

Vierailija
106/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vie yli 4-kymppistä miestä enää mihinkään, kun testosteronintuotanto lopahtaa ja tulee rupsahtaminen. 

Koita nyt jo tajuta, että kaikki rupsahtaa. 
Yli 40v normaali mies on erittäin kykeneväinen seksiin. Yli 50v mieskin pystyy oikein hyvin seksiin. Sun harhat ei ole tosiasioita. 

Niin mutta kuinka paljon? Ja kuinka usein? Entä kuinka pitkään? 

Vierailija
107/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tuollaiseen törmännyt. Päinvastoin kyllä eli nelikymppinen mies ja parikymppinen nainen. 

Ei miehistä ole yli 40v enää mihinkään, koska he rupsahtavat.

Kaikki rupsahtaa riippumatta sukupuolesta. Vaikutat päävikaiselta.

Sinä taas vaikutat viiskymppiseltä mieheltä. Joka itse pelkää vanhenemista kuin ruttoa. Ja että kikuli häviää pussien kätköön. 

Vierailija
108/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti. 😄🤮

Vierailija
109/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

M48

Milles oksentelet? Että nuorempi mies ja vanhempi nainen ovat löytäneet toisensa? Miksi se inhottaa?

Vierailija
110/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tuollaiseen törmännyt. Päinvastoin kyllä eli nelikymppinen mies ja parikymppinen nainen. 

Sinä taas vaikutat viiskymppiseltä mieheltä. Joka itse pelkää vanhenemista kuin ruttoa. Ja että kikuli häviää pussien kätköön. 

Olen edelleen 47v nainen. Kerroin vain tosiasian. 

Vierailija
111/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47v eli keski-ikäinen. Reilusti nuoremmat miehet eivät kiinnosta vaan on suorastaan etovaa ajatellakin, että pitäisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla oma lapsi. Pidän 10 vuottakin nuorempaa liian nuorena mulle. Jos parisuhdetta etsisin, niin saman ikäinen tai vähän vanhempi mies. Ei ole koskaan kiinnostaneet itseä nuoremmat.

Tällä hetkellä mulla on seksisuhde 64v miehen kanssa ja sitä jatkuu niin kauan kuin jatkuu. Seksi on hyvää ja mies on komea ja seksikäs. Parisuhdetta en aloittaisi noin paljon vanhemman kanssa. Sekin on koettu toisen miehen kanssa ja kun itselle tullut ikää lisää, niin ei saa enää mies olla reilusti vanhempi.

Ja ei, ei ole kyse siitä, että eikö löytyisi nuorta seuraa. Joku kuitenkin tulee tuota inisemään. Mua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta nuoremmat. En voi mitään sille, että ei vain kiinnosta. Jokaisella on oma makunsa.

Mä olen 47v eli keski-ikäinen. Reilusti nuoremmat miehet eivät kiinnosta vaan on suorastaan etovaa ajatellakin, että pitäisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla oma lapsi.

Tällä hetkellä mulla on seksisuhde 64v miehen kanssa ja sitä jatkuu niin kauan kuin jatkuu.

_____

Miehestä ei sitten ole etovaa olla 17 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Näitä jaksan aina ihmetellä, että tuomitaan nuorempien kanssa oleminen, mutta ei sitä että mies on nuoremman kanssa.

Vierailija
112/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47v eli keski-ikäinen. Reilusti nuoremmat miehet eivät kiinnosta vaan on suorastaan etovaa ajatellakin, että pitäisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla oma lapsi. Pidän 10 vuottakin nuorempaa liian nuorena mulle. Jos parisuhdetta etsisin, niin saman ikäinen tai vähän vanhempi mies. Ei ole koskaan kiinnostaneet itseä nuoremmat.

Tällä hetkellä mulla on seksisuhde 64v miehen kanssa ja sitä jatkuu niin kauan kuin jatkuu. Seksi on hyvää ja mies on komea ja seksikäs. Parisuhdetta en aloittaisi noin paljon vanhemman kanssa. Sekin on koettu toisen miehen kanssa ja kun itselle tullut ikää lisää, niin ei saa enää mies olla reilusti vanhempi.

Ja ei, ei ole kyse siitä, että eikö löytyisi nuorta seuraa. Joku kuitenkin tulee tuota inisemään. Mua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta nuoremmat. En voi mitään sille, että ei vain kiinnosta. Jokaisella on oma makunsa.

Mä olen 47v eli keski-ikäinen. Reilusti nuoremmat miehet eivät kiinnosta vaan on suorastaan etovaa ajatellakin, että pitäisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla oma lapsi.

Tällä hetkellä mulla on seksisuhde 64v miehen kanssa ja sitä jatkuu niin kauan kuin jatkuu.

_____

Näitä jaksan aina ihmetellä, että tuomitaan nuorempien kanssa oleminen, mutta ei sitä että mies on nuoremman kanssa.

"Näitä jaksan aina ihmetellä, että tuomitaan nuorempien kanssa oleminen, mutta ei sitä että mies on nuoremman kanssa."

Ei nämä tuomitse, että mies on nuoremman kanssa. Paremminkin se taataan, kun 47v nainen suostuu olemaan 64v miehen kanssa!

Vierailija
113/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_____

Opettele lukemaan. Mä en halua olla nuoremman kanssa koska mua etoo ajatuskin siitä. Mä kerroin mitä en itse halua. Ihan turha yrittää laittaa sanoja mun näppikselle. 

Vierailija
114/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilta naisilta ei enää saa p.illua.

Ja ovat petipuuhissa ihan onnettomia jos vertaa 40v naiseen.

T. Miesneitsyt 0-kokemuksella

Vierailija
115/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on terädtä ja miehet pahvia. Ottakaa pojut mallia   https://yle.fi/a/74-20204302

Vierailija
116/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenevat nopeammin kuin. Ja naiset eivät vanhene lainkaan. Naiset on kyllästyneet kitiseviin, raihnaisiin  ukkoihin. 

Vierailija
117/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenevat nopeammin kuin. Ja naiset eivät vanhene lainkaan. Naiset on kyllästyneet kitiseviin, raihnaisiin  ukkoihin. 

Ja taas sä jankutat noita harhojasi. 

Vierailija
118/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllästynyt kaikenikäisiin ulinaäijiin.  Siitähän tämänkin ketjun miessitruunat vollottaa. 

Vierailija
119/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee mitä haluaa ja jos ei mies jaksa siinä vauhdissa mukana, tippuvat kyydistä ja evoluutiosta. 

Vierailija
120/120 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo aika luotaan työntävää, kun yli viisikymppinen ei ole omasta mielestään yhtään rupsahtanut ja kuvittelee edelleen olevansa 30v.

Tämä koskee molempia sukupuolia. En ole koskaan nähnyt miestä, joka väittää, että häntä luullaan poikansa veljeksi. Semmoisia naisia tiedän, jotka vakavissaan kertovat, että häntä luullaan tyttärensä siskoksi.