Jokos sulla on kotona RIITTÄVÄSTI sitä TEMU- yms. kiinakrääsää?
Maailma pelastuu, kun tilataan lisää krääsää, joka ei kestä mitään.
Onni tule pahvilaatikoissa mailman toiselta puolelta. Duunia kiinalaisille. Se on kiva.
Kommentit (50)
En ole vielä hypännyt mukaan Temu hypeen. En ole mitään sieltä tilannut. Ostan kaikki kiinalaiset tuotteeni kivijalkakaupasta, jotta näen laadun ensin.
Miks kaikki melkein Made in China? Halvenpi tuotanto?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään.
Kuitenkin muualta ostettuja, joissa "Made on China" merkintä?
Aikoinaan Tiimarin tavarat oli Kiina-krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tavaraa myydään Suomessa kalliimmalla hinnalla.
Juuri näin.
Miksi maksaisin rautakaupassa kuusiokoloavaimista 14 euroa kappale, kun Temusta saa laadultaan 99% vastaavat (vain merkkituotteen logo puuttuu) avaimet, 8 kpl sarja kahteen kymppiin.
Suomalaisten ostovoima on nykyään niin pohjalukemissa ja talouden odotukset velkajarrun ja leikkausten takia ajettu sellaiseen syöksykierteeseen, että ei tavallisella duunarilla ole muuta vaihtoehtoa kuin panna joka penni sukanvarteen ja pakolliset asiat, joilla voi vaikka itse korjata omaa halpaa autoa, ostaa sieltä mistä halvimmalla saa.
En ole tilannut Temusta kertaakaan, en oikeastaan edes tiedä mitä siellä myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tavaraa myydään Suomessa kalliimmalla hinnalla.
Juuri näin.
Miksi maksaisin rautakaupassa kuusiokoloavaimista 14 euroa kappale, kun Temusta saa laadultaan 99% vastaavat (vain merkkituotteen logo puuttuu) avaimet, 8 kpl sarja kahteen kymppiin.
Suomalaisten ostovoima on nykyään niin pohjalukemissa ja talouden odotukset velkajarrun ja leikkausten takia ajettu sellaiseen syöksykierteeseen, että ei tavallisella duunarilla ole muuta vaihtoehtoa kuin panna joka penni sukanvarteen ja pakolliset asiat, joilla voi vaikka itse korjata omaa halpaa autoa, ostaa sieltä mistä halvimmalla saa.
Olet ihan oikeassa. Ja onneksi ihmiset säästävät koska huomisesta ei tiedä mitä hulluja uusia veroja noi päättäjät vielä keksivät. Mutta olen onnellinen kun ennen olin suurkuluttaja ja nyt kulutan mahdollisimman vähän Suomessa.
En tarvitse TEMUSta yhtään mitään. En osta kiinaroinaa myöskään suomikaupoista, Tokmannilta yms.
Tulen toimeen oikein hyvin nykyisillä kamoilla ja olen tullut jo vuosikymmeniä.
Tarkoitinkin tätä meidän laadunvalvontaa, kun moni elää harhassa että Suomen kauppoihin tuotavat tuotteet joka ikinen kävisi läpi jonkun täydellisen turvatarkastuksen.