Onko täällä vielä joku jolla ei ole punkkirokotetta ja jonka kissalla/koiralla ei ole punkkipantaa?
Luin juuri jonkun ahdistuneen sienestäjän selonteon retken jälkeen iholta löytyneiden punkkien määrästä. Asun maalla, minulla on kissoja jotka ulkoilevat vapaasti. Niillä on punkkipannat, jotka ehkäisevät myös kirppuja tarttumasta. Koko kesän punkkisaldo kaikilta päiviltä: 0. Koirillekin myydään. Semmosia harmaita. Apteekeissa.
Ja se ihmisen punkkirokotus on 3-osainen. Olettehan jo ottaneet sen?
Kommentit (5)
Minä! Sen paremmin minä kuin kissakaan ei kerrostalosta liikuta kauppakeskusta kauemmas.
Ei punkki rokotteita eikä punkkipantoja. Ei mitään lääkityksiäkään kenelläkään täällä. Vitamiineja kerran viikossa. Pysytään terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei punkki rokotteita eikä punkkipantoja. Ei mitään lääkityksiäkään kenelläkään täällä. Vitamiineja kerran viikossa. Pysytään terveinä.
HÖRHÖVAROITUS
Vierailija kirjoitti:
Meillä sivellään kinkku raakamaidolla ja nuollaan valkosipulia ennen banaanin syömistä. Eikä kellään meistä ole kuppaa.
Punkkipantaa ei kuulu käyttää.