Mies lähti työmatkalla ja auton akku tyhjä
En oon ikinä ladannut autoa. Mies hoitanut eikä kotona ole laturia. Tuleeko ne Prismassa auttamaan latauksessa, jos menen infoon pyytämään? Onko pakko olla joku appi lataukseen? Aamulla pitäisi lähteä lasten kanssa Linnanmäelle, mutta akku ei riitä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hae uusi akku ja mies maksamaan.
MIksi ihmeessä? Nykypäivän nainen onnistuu kyllä tökkäämään latausjohdon auton pistokkeeseen.
Eikä tarvitse miestä maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellä ole kännykkää mukana?
Miten ladataan kännykästä?
No siis katsos mehän tiedetään millainen auto ylipäätään on kyseessä ja kumma ettei heillä ole laturia. Sillä kännykällä katsos saisi puolison kiinni kysyäkseen asiasta. Tarviiko vielä enemmän selittää?
Meilläkin oli molemmilla kännykät enkä saanut puolisoa pidettyä kiinni. Kyllä se otti ja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae uusi akku ja mies maksamaan.
MIksi ihmeessä? Nykypäivän nainen onnistuu kyllä tökkäämään latausjohdon auton pistokkeeseen.
Eikä tarvitse miestä maksamaan?
Mitä se hyödyttää tyrkätä mitään latausjohtoa vetokoukun pistokkeeseen? Ei muuta pistoketta näkynyt. Ootko sinä ihan pölijä?
Itse olet puolisosi valinnut. Luultavasti olet halunnutkin oikein korostetun feminiinisen ja avuttoman että voit itse miehistellä maskuliinisuudellasi. Ja nyt sitten valitat, mutta sisäisesti nautit kun naisesi on niin feminiininen ja avuton.