Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mitenkä kuvittelette että minä nyt mittaan 3 korkillista väkiviinaetikkaa hölskykurkkuihin kun Xtra etikkapullossa ei ole kunnon korkkia?

Vierailija
12.07.2026 |

Ihme tampioita siellä Xtralla töissä. Antakaapa olla viimeinen kerta kun muuttelette etikkapullojen korkkeja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa suomalaisten lisääntyvä tyhmyys. 

Vierailija
22/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkillinen = pienehkö löräys tai isompi liraus. Tai loraus.  Taikka reilu tilkkanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme korkillista on kutakuinkin "suullinen".. Eli ota etikkaa pullosta suuhusi sen verran kuin vetää ja sitten hölskäytä se suustasi sinne kurkkuihin. Siitä se tulee hölskykurkkujen nimikin.

Vierailija
24/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persetti sentään.

Vierailija
25/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa maustemittaa. On suunnilleen saman kokoinen kuin väkiviinapullon (tai rajamäen etukan etikkapullon) korkki.

No ei ole, kun paljon pienempi. 

Vierailija
26/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa maustemittaa. On suunnilleen saman kokoinen kuin väkiviinapullon (tai rajamäen etukan etikkapullon) korkki.

No ei todellakaan ole. Ruokalusikka on lähempänä vanhan etikkapullon korkkia (15ml) Maustemitta on 1ml.

Mun maustemitta on sen 15ml

Ei se ole maustemitta sitten, vaan ruokalusikkamitta. 

Vierailija
27/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ohje sulla on käytössä? Onko siis siinä etikkapurkin kyljessä joku ohje? Etsi toinen ohje.

Tuhansia vuosia vanha perimätietoon ja alkemiikkaan perustuva resepti. 4 avomaankurkkua raidalliseksi kuorittuna ja viipaloituna, 3 etikkapukkon korkillista etikkaa, ropaus hienoa merisuolaa, pieni keko sokeria. Tillipuntista puolet silputtuna ja raivokas ravistelu kannellisessa astiassa.

No kun noita etikkapulloja on monia erilaisia. Ja mikä on keko sokeria? Mulla on ohje, missä lukee ihan desimitoissa etikka. Eikä mikään loraus tai tujaus ( huom. keko).

Ei koko kekoa, vaan pieni keko.

No mikäs on siis pieni keko? Sokeripalan kokoinen? Ruokalusikan kokoinen? Mulle kyllä kämmenen kokoinenkin on aika pieni keko. Mulla on pieni kämmen. 

Vierailija
28/28 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ohje sulla on käytössä? Onko siis siinä etikkapurkin kyljessä joku ohje? Etsi toinen ohje.

Tuhansia vuosia vanha perimätietoon ja alkemiikkaan perustuva resepti. 4 avomaankurkkua raidalliseksi kuorittuna ja viipaloituna, 3 etikkapukkon korkillista etikkaa, ropaus hienoa merisuolaa, pieni keko sokeria. Tillipuntista puolet silputtuna ja raivokas ravistelu kannellisessa astiassa.

No kun noita etikkapulloja on monia erilaisia. Ja mikä on keko sokeria? Mulla on ohje, missä lukee ihan desimitoissa etikka. Eikä mikään loraus tai tujaus ( huom. keko).

Ei koko kekoa, vaan pieni keko.

No mikäs on siis pieni keko? Sokeripalan kokoinen? Ruokalusikan kokoinen? Mulle kyllä kämmenen kokoinenkin on aika pieni keko. Mulla on pieni kämmen. 

No tietenkin siihen kämmenelle pieni keko. Kuka hullu nyt johonkin muualle sen tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi