Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää jos miehesi pettää?

Vierailija
12.07.2026 |

Olen se toinen nainen, jolle mies on puhunut kaikenlaista pskaa. Nyt siis selvisi ettei se mikään sinkku ole. 

Mitä tekisit, kertoisitko vaimolle? Itse jos olisin tuollaisen vaimo, niin ehdottomasti haluaisin tietää. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ei voi tietää mitä kumppanin kanssa on sovittu vieraissa käymisestä. Hetkauttaako se vaimoa, jos on lupa käydä kiksimässä muita. Toki jos mies yleisesti on kokovartalomulkku niin sitten saattaisin todeta vaimolle jotain. Toisaalta helpompi olisi varmaan vaan lopettaa suhde mieheen, riippuen miten paljon haluaa draamaa omaan elämäänsä kun lähtee vaimolle kertomaan. Puolensa ja puolensa.

Mitä draamaa. Pääasia että mulkvisti jää kiinni. 

Vierailija
22/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri menossa samanlainen juttu. Näköjään tällaisia miehiä on paljon. Ja kyllä, huomenna olen vaimoon yhteydessä. Korttitalo kaatukoon! 

Se mitään kaadu. Ehkä kriisiytyy hetkellisesti, mutta liitosta pidetään kiinni kynsin ja hampain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin tapausta kun  toinen nainen soitti vaimolle olevansa suhteessa miehensä kanssa, vaimot tekivät itsemurhan.

Vierailija
24/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri menossa samanlainen juttu. Näköjään tällaisia miehiä on paljon. Ja kyllä, huomenna olen vaimoon yhteydessä. Korttitalo kaatukoon! 

Se mitään kaadu. Ehkä kriisiytyy hetkellisesti, mutta liitosta pidetään kiinni kynsin ja hampain. 

No onhan näitä naisia, jotka sallivat kaikenlaisen perseilyn ja itseään kohdeltavan kynnysmattona, kunhan vaan kulissit pysyy. 

Vierailija
25/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parikin tapausta kun  toinen nainen soitti vaimolle olevansa suhteessa miehensä kanssa, vaimot tekivät itsemurhan.

No minä lopetin tuon miehenkuvatuksen kanssa välittömästi, kun sain tietää hänen olevan varattu. Että todellakin kerron vain varottaakseni, en siksi että itse moisen paskiaisen kanssa enää jatkaisin. 

Ap

Vierailija
26/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietenkin.

Vierailija
27/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään väärää, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa kenellekään. Koskee kaikkia osapuolia.

Vierailija
28/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nössö! Itse omasta halusta olet miehen kanssa nussinut, siitä me miehet emme ole velvollisia kertomaan olemmeko sinkkuja vai ei. Minä ainakin olen harrastanut seksiä tänä vuonna 7 eri naisen kanssa ja minulla on myös vaimo.

Kyllähän jokainen on velvollinen kertomaan. Ei voi muutoin noudattaa omaa moraaliaan "en pane varattuja" jne. 

Vierailija
29/31 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nössö! Itse omasta halusta olet miehen kanssa nussinut, siitä me miehet emme ole velvollisia kertomaan olemmeko sinkkuja vai ei. Minä ainakin olen harrastanut seksiä tänä vuonna 7 eri naisen kanssa ja minulla on myös vaimo.

Kyllähän jokainen on velvollinen kertomaan. Ei voi muutoin noudattaa omaa moraaliaan "en pane varattuja" jne. 

Sama. Mutta minä en ainakaan ilmoittele kenellekään. Teen just niinkuin itse omassa elämässäni haluan ja naiset minulle tarjoavat.

Vierailija
30/31 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ja ehdottomasti kertoisin puolisolle, jos miehestä selviäisi tällainen, että olenkin toinen nainen. 

Vierailija
31/31 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä ei ole mitään väärää, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa kenellekään. Koskee kaikkia osapuolia.

Pettämisessä on kaikki mahdollinen väärin. Älä yritä pestä omatuntoasi puhtaaksi väittämällä toisin. Asiat tulee kuitenkin jossain kohti ilmi ja voivat jättää niin syvät haavat petettyyn, että hän ei koskaan toivu ennalleen. Jos on lapsia, nämä tulevat kärsimään myös. Pettäminen on aina erittäin itsekkään ja selkärangattoman ihmisen teko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme