Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kirjoittelee ns vääräleuat joiden komiikkaa ei kukaan tarvitse

Vierailija
12.07.2026 |

Vääräleuka on verbaalisesti lahjakas, ilkikurinen humoristi, joka tunnetaan sarkastisesta tai ivallisesta puhetyylistä. 

Ei menestyisi edes sirkus Finlandiassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmikin on jo liian huumorintajua ja luovuutta vaativaa tälle sivustolle ettei sitä täällä osata, enimmäkseen täällä osataan vain suoraa ilkeyttä ilman mitään luovuutta tai peittelyä kun se on tyhmille helpointa ja hauskinta

Vierailija
2/5 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on hyvin hankala huumorin ilmentymä, etenkin  jos se on kirjoitetussa tekstissä.  Kaikki kommentoijan kasvonilmeet, mikroilmeet ja häivähdys suupielessä jäävät kokematta.  Sarkasmia ei ymmärretä muutenkaan helposti. Olen itse kotoisin Savosta, siellä on käänteinen ironia usein käytössä ja niillä tienoilla vieraillessani  on vaivatonta puhua tietäessään, että sanoma ymmärretään oikein.  Pidän itse  Jyrki Lehtolan kolumneista, hän on ironisen sanankäytön taitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo bändi soittaa hyvin yhteen".

"Eivätkös ne soita liki kahteen?".

Haah haah haah hooh huuh huuh hih hih hih ha ha haaa! Jo vain sutkautin kunnolla!

Vierailija
4/5 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Nilsiän Sanomat?

Vierailija
5/5 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap saanut jotain sieraimeensa siitä mitä olen kirjoittanut? Nooh rehellisesti sanottuna se on paljon mahdollista. Sanoisin se on jopa todennäköistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi