kun SDP palauttaa ensi vuonna kaikki tuet maksimiin, mitä aijjot tehdä ensimmäiseksi?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastohätätila tulee taas. Joka päivä saarnataan että jos suomalaiset evät lopeta kuluttamista heti kokonaan niin maapallo tuhoutuu.
Ja nyt vingutaan, ettei suomalaisilla ole varaa kuluttaa, koska hallitus. Ikinä ei kelpaa.
Ensi vuonna tienaa Kelasta paremmin kuin että käy töissä!
Toi olis hyvä juttu jos totta lopputili on helppo ottaa.
Jos se 2000 euron kuukausittainen perustulo tulee niin lopetaan työt ja annan hyväpalkkaisen työpaikkani tarvitsevalle. T: tk-lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko SDP:n Tuppurainen oikeasti että ”oma kansa ensin ajattelu on vahinggollista?
Niin ne väittävät. Nasima sanoi meitä rasisteiksi. Ja Kiljunen haluaa rajan venäjälle auki, että sen venäläinen vaimo pääsee sinne.
En kyl äänestä enää demareita. Joskun olen valitettavasti erehtynyt niin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan Kela Goldin ja jään pois töistä.
Kela-Gold varattu demarilandiassa tulijoille ja kunniajäsenille. Meille muille tulee Kela-silver, jolla toki aukeaa moni etuisuus silläkin. Yrittäjät ja ahkerat kyykytetään, niille vain veroja.
Kaikki eivät tiedä että Kelan avainasiakkaille on tarjolla myös Kela Platinum kortti jonka haltijalla on suora yhteys puhelimitse Kelan virkailijalle jos tulee isomipia menoja kuten tarve ostaa asunto tai auto. Omasta puolestani en voi kuin kehua Kelan palveluita. Erityisesti kiitän veronmaksajie kun olette jaksaneet rahoittaa omaa ja muiden platinakorttilaisten elämää kärsivällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko SDP:n Tuppurainen oikeasti että ”oma kansa ensin ajattelu on vahinggollista?
Niin ne väittävät. Nasima sanoi meitä rasisteiksi. Ja Kiljunen haluaa rajan venäjälle auki, että sen venäläinen vaimo pääsee sinne.
En kyl äänestä enää demareita. Joskun olen valitettavasti erehtynyt niin tekemään.
"Olin ennen demari, mutta en enää."
Olit ennen luultavasti myös mies, mutta nykyään persuja äänestävä korkeakoulutettu nainen 😄
Vierailija kirjoitti:
Aijjot?
Taattua persulaatua 😄
Vasuryssäkin tuli pistää persu sanan tiskiin taas.
Vierailija kirjoitti:
Lindeman luo ja tuo meille "vappu-viissataset" . 500 euroo jokaiselle. Alkuun ja sitten peruu kaikki leikkaukset. Tulee vieklä kansalaispalkka. Ei ole pakko tehdä työtä, jos ei huvita. Kela hoitaa.
Niin, Lin sanoja lainatakseni "Miksi jonkun pitäisi töitä tehdä jos ei kerran huvita, ja kaupastakin saa varastaa jos tarvii jotain eikä ole rahaa, se on ihan sallittua ja hyväksyttävää. Kyllä meillä tulee vielä lupsakat ajat, kun ollaan maailman onnellisin kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjot?
Taattua persulaatua 😄
Persuiiigoreita pitää välillä ärsyttää, kun ovat niin Suomea vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit ennen luultavasti myös mies, mutta nykyään persuja äänestävä korkeakoulutettu nainen 😄
En ole koskaan ollut mies. Olen ollut työn raskaan raataja-nainen. Luulin, että vasemmisto pitää mun kaltaisten puolia mutta väärin luulin. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitus ei leikannut multa mitään. En hyödy demareista mitenkään.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin suurituloisena olen hyötynyt ns. kateusveron tulorajan nostosta 150 000 euroon kaksi vuotta sitten ja tämän vuoden alussa palkkatulon verotus keveni. Veroprosentti on kuitenkin vielä 45 eli käteen jää vähän yli puolet palkasta.
Toisaalta lähes kaikki on kallistunut kuten polttoaine, ruoan hinta, kulutustavarat, matkustaminen mutta vuokra ei ole noussut neljään vuoteen. Työtä tekevänä pärjään hyvin mutta todella monella menee heikosti kun ei ole töitä tarjolla ja tukia on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut mies. Olen ollut työn raskaan raataja-nainen. Luulin, että vasemmisto pitää mun kaltaisten puolia mutta väärin luulin. Elämä opettaa.
Arvasinhan minä, että sukupuolikin muuttuu, vaikka oikeasti ei kukaan nainen ole niin typerä, että äänestäisi työntekijöiltä oikeudet poistavia persuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole palauttamassa. Tärkeintä olisi saada hallitus, joka yrittää oikeasti ratkaista nämä ongelmat sen sijaan, että ajaa ongelmia tekosyynään käyttäen yksisilmäisesti omistavan luokan ja suurtyönantajien asiaa, kuten tämä hallitus on tehnyt. Harmi vaan, että ilman porvaripuolueita ei hallitusta saada aikaan joten samat eliitin lakeijat huseeraavat seuraavassakin hallituksessa, oli se sitten mikä tai mitkä hyvänsä joukosta kok, ps, kepu.
Minusta pitäisi saada sinipuna tai sinipunamulta-hallitus. Aina kun mennään pelkästään yhdelle puolelle, niin hallitus tekee päätöksiä joissa pyllistetään merkittäville yhteiskunnallisille ryhmille. Vasemmistolainen hallitus tappaisi suomalaisen yrittäjyyden ja elinkeinoelämän, mutta pelkästään oikeistolainen hallitus kuihduttaa erityisesti pienituloisia kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasima on myös sanonut että ei Suomi mikään suomalaisten ole, Suomi kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjot?
Taattua persulaatua 😄
Vassuryssä on jankuttanu persuista taas koko päivän.
on ryypänny päänvituiks niin pistää jankuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjot?
Taattua persulaatua 😄
Ano kutsuu sinuakin Venäjälle. Milloin lähdet Mestarisi perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasima on myös sanonut että ei Suomi mikään suomalaisten ole, Suomi kuuluu kaikille.
Demareita ei enää tohdi äänestää. Ainakaan jos on suomalainen ja kuvittelee voivansa edelleen asua Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjot?
Taattua persulaatua 😄
Ano kutsuu sinuakin Venäjälle. Milloin lähdet Mestarisi perään?
Vassuryssä on jankuttanut taas kiitettävästi persuista tänään.
mites sun työnhaku etenee?
sua on elätetty täällä jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele.
Riikka-Petterin hallitus on heikentänyt työläisten asemaa. Ei todellakaan ole puolellasi, vaan ainoastaan rikkaiden puolella. Riikka-Petterin selän takana on EK:n varjohallitus, joka on sanellut missä kaappi seisoo ja miten pienipalkkaiset ja pienituloiset laitetaan entistäkin ahtaammalle. Nykyhallitus on EK:n hallitus. Elinkeinoelämän, työnantajatahon (ja raharikkaiden) hallitus.
Huokaisen helpotuksesta, että Suomessa on vielä edes yksi tolkun puolue joka ei kuvittele että puolueideologialla nyt jotenkin kumotaan ihmisen biologia ja luullaan, että syömisen ja asumisen voi mukamas lopettaa siksi aikaa kun rahat on loppu. Ihmisoikeudet ensin. Rahaa saa painamalla lisää.
Muutan Madeiralle