Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin vkloppuna baarissa nuoren äidin toiminnasta!

Vierailija
21.05.2007 |

Pakko kirjoittaa asiasta, kun jäi painamaan mieltäni :(

Oltiin siis vkloppuna miehen kanssa baarissa, kun mummi tuli käymään ja lupasi katsoa lapsosiamme. Mentiin istumaan pöytään, ja jossain vaiheessa samaan pöytään tuli kolmen naisen seurue, kaikki varmaan alle 20-vuotiaita. Yksi naisista alkoi saada puheluja non-stoppina, ja kävi ilmi, että hänen lapsensa ei suostunut nukahtamaan, ja että hän oli antanut lapsensa hoitoon henkilölle, joka ei ollut koskaan ennen hoitanut lapsia ja jota hän ei nähtävästi edes tunne kunnolla. Ymmärsin, että lapsi oli vain muutamien kuukausien ikäinen.. Tämä nainen sitten soitteli kotiin koko ajan ja itki ja huusi, koska hänen mielestään tämä lapsen " hoitaja" oli pilannut hänen iltansa, koska ei osannut hoitaa lasta..

Tuli ihan hirvittävä olo itselle; toisaalta kävi sääliksi nuorta äitiä, joka ei sittenkään saanut hengähdystaukoa arjesta, mutta taas toisaalta aloin miettiä, että MITEN IHMEESSÄ kukaan luottaa lastansa ihmiselle, jota ei kunnolla tunne tai jonka ei tiedä osaavan hoitaa lasta?

Kiitos kun sain avautua, oli niin ahdistavaa kuunnella moista..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en itse kyllä ainakaan kehtaisi tuntemattomalle mesota siihen malliin..

ap

Vierailija
2/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pakko myöntää että monella nuorella äidillä on hiukan hakusessa tuo homma.

Tässä lähellä asuu yksi, joka jättää kaksi alle kouluikäistä yksin nukkumaan ja lähtee itse baanalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin pakko myöntää että monella nuorella äidillä on hiukan hakusessa tuo homma.

Tässä lähellä asuu yksi, joka jättää kaksi alle kouluikäistä yksin nukkumaan ja lähtee itse baanalle.

Vierailija
4/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä suuressa mittakaavassa nuoret ovat vastuuttomampia, mutta koska ikä itsessään ei sitä aiheuta ei ole järkevää tehdä tuollaisia yleistyksiä.

Ottakaa ihmiset vastaan yksilöinä ja muodostakaa mielipiteenne vasta, kun teillä on jotain oikeaa tietoa.

Vierailija
5/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitteillejättö!

Vierailija
6/6 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei saanut vauvaa nukkumaan. Olin humalassa ja todella vihainen, kun en ollut yli puoleen vuoteen käynyt kavereitteni kanssa missään. Sitten olisi pitänyt mukava ilta keskeyttää... En tiedä miltä se ulkopuolisen korvissa kuulosti, mutta kummallisia katseita kyllä sain.

Suuttumus meni täysin humalan piikkiin. Mieskin sen ymmärsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä