Miten reagoisit jos saisit tietää että miehelläsi on sivusuhde 15 vuotta nuoremman naisen kanssa mutta on vain ollut sträppäiltävänä?
Kommentit (24)
Homohan tuollainen on ja kukaan terve nainen ei sellaista katso.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla homo jos tekee sitä naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla homo jos tekee sitä naisen kanssa?
jos tekee sitä p*****n
Kertokaa millainen nainen suostuu panemaan karvaista persettä, saamatta itse mitään? On taas mielikuvitus lennossa!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa millainen nainen suostuu panemaan karvaista persettä, saamatta itse mitään? On taas mielikuvitus lennossa!
Vaikka sellainen joka tekee sen maksusta.
Jos minua 15v nuorempi niin alaikäinen, se olisi aika SOS.
Mutta pettäjä ulos, pyllymies ulos, että suhtautuisin kai kuin mihin tahansa pettäjään; ulos ja kerron avoimesti kysyjälle että miksi jätin :D
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka tykkää panna sträppärillä.
Mikäli mies ei olisi ikinä minulle kertonut tuollaisesta halustaan, niin kenkää saisi mokoma petturi. Voisin ymmärtää, jos olisi joskus pyytänyt ja olisin siitä kieltäytynyt. Silloinhan olisin itse ajanut hänet toisen naisen luo, joka suostuu siihen mihin minä en.
Ihan helvetin homo ukko. Ottaa päähän jo tuo sträppäiltävänä sana. Vetäs nippusiteen kullinsa ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mun vaimo. Ihan tavallinen aika pienikokoinen korkeakoulut käynyt tavallinen 36v perheen äiti. Ja ihan itse tätä ehdotti ja tilasi tarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sellainen joka tekee sen maksusta.
Tai domina.
Pettämistä se tuokin on eli suhteemme päättyisi siihen
Vierailija kirjoitti:
Tykkää asetelmasta missä hetkeä aikaisemmin isotteleva mies menee aika paniikkiin ja sitten vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen perseen tarvitse olla karvainen. Ainakin minä ajan karvat vaikka en otakkaan hanuriin. Naisystävän mielestä on kivempi nuolla persettä, kun se on karvaton.
Voi juma että näillä palstoilla ei ole kuin anaalia ja kaikkea mahdollista mitä nyt perseeseen keksitään työntää. Aika iso osa kansasta on nykyään sairaita perverssejä. Vähintään viiskyt prossaa miehistä työntää anaaliinsa vaikka mitä, kun koko elämä on yhtä homottamista. Mutta työntäkää vaan niin me alfaurokset saamme panna naiset.
Minkä takia naisen pitää nuolla persereikää? Eikö munan imeminen riitä.
En usko että muuta ei olis. Ja en tykkäis, koska olen yrittänyt että käytäs luvan kanssa panemassa muita yhdessä tai erikseen ja mies ei oo suostunut niin ois aika perseestä tuollainen. Mutta sitten jos se suostuisi avaa sen suhteen niin mua ei haittaisi vaikka kävis panemassa muita peppuun ym koska itse en sitä Anna.
On se kuitenkin pannut pyllyyn.