Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko te uuslukutaidottomia? Vai muuten vaan tyhmiä?

Vierailija
20.05.2007 |

Olkoot se ketju mikä tahansa ja käsittelee mitä tahansa aihetta. Ja ap kirjoittaa esim. että laittaa kotiruokaa ja pakastaa isoja annoksia. Mutta käy kerran syömässä roskaruokaa.

Heti tulee näitä idiootteja kommentoimaan, tyyliin: OPETTELE TEKEMÄÄN RUOKAA, EI IHME ETTEI RAHAT RIITÄ, KUN SYÖT ROSKARUOKAA ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 2e ois ostanut kaupan valmista makaronilaatikkoa!

Äly hoi älä jätä.............. jos oikeasti ois nälkä (eikä ois uusavuton) niin kai sillä rahalla ois ostanut jotain ihan muuta, kuin VALMIS RUOKAA!

Vierailija
2/3 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet paastonnut pari päivää ja saat sitten rahaa ruokaan, niin enpä usko, että sulla olisi energiaa tehdä itse ruokaa!

T:yksi, joka joutui kerran opiskeluaikoina paastoamaan kaksi ja puoli päivää, kun ei ollut rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä mulle ei tollasta vois sattua!

Jos mulla ois rahat loppu eikä ruokaa, niin kyllä mie edes niitä pulloja etsisin. Muutamalla tyhjällä pullolla sais ostettua jo kaurahiutaleita, joista sais tehtyä puuroa ja luonnollisesti viljasta saa paljon energiaa.

Eiköhän nyt yhden puuron jaksas keittää jos jaksas sinne Heseenkin kävellä useamman päivän paastottuaan tai jos jaksaa mennä sitä valmis makaronilaatikkoa ostamaan.