Rydmania ei ole tuomittu mistään!
Sanoo palstapersu, joka pedariministeriään rakastaa.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Yllä kuvattu on vain yksi Wiltsun teoista. Toki kun teot olivat vanhentuneet, eikä siksi syytetty, niin kaikkihan on hyvin. Vai mitä persuncelit?
Kommentit (30)
Miksi tytöt tyrkyttäneet itseään,onko kidnapannut kotiinsa.
Yhtä syytön kuin Anneli Auer omissa keisseissään. Kova paikka ilmeisesti monille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöt tyrkyttäneet itseään,onko kidnapannut kotiinsa.
Lasten oma vika. Perinteinen pedarifani siellä. Rasti ruutuun.
Miehet tykkäävät nuoremmista naisista. Yrittäkää akat jo hyväksyä.
Poliisi päätti olla nostamatta syytteitä, koska Willelle olisi koitunut murheita. Osa rikoksista oli jo ehtinyt vanheta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät nuoremmista naisista. Yrittäkää akat jo hyväksyä.
Lapset ovat eri asia. Sellainen pedari siellä. Rasti ruutuun!
Olkoon yksityiselämässään mikä on, mutta kerrankin on päättäjä paikallaan.
M45
Vierailija kirjoitti:
Laitaoikeisto on samanlainen kultti ympäri maailmaa. Kultti tyhmille ja pahoille ihmisille. Ihmisille jotka ovat ilman omaatuntoa tai empatiaa.
Pikkasen eri aihe mutta nämä „deep state“- ja wef/kanssinvälinen eliitti-jutut on kaikki projisointia. Siitä puhuvat mitä tekevät. Mistä syyttävät muita, sitä tekevät..
Vierailija kirjoitti:
Olkoon yksityiselämässään mikä on, mutta kerrankin on päättäjä paikallaan.
M45
Siellä oikein rehti pedarinrakastaja. Lienet alan miehiä itsekin? Rasti ruutuun.
Huomaatteko, persuapinoilla ei ole tähänkään oikein mitään sanottavaa 😂