17-vuotias Anna kuoli julmasti
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012099977.html
Viisikymppinen Tero vei 17-vuotiaan Annan kotiinsa. Hän piikitti huumeita tytön suoneen ja raiskasi monta kertaa. Vanhemmat luulivat, että lastensuojelu auttaisi Annaa. Nyt heidän rakas tyttönsä on kuollut.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa viettää 15 minuuttia Teron kanssa.ensin naulaisin jalkapöydän ja kädet lattiaan kiinni.sitten hioisin kulmahiomakoneella ihon pois jaloista aloittaen.lopuksi vielä vetäisin auton akusta piuhat ja toinen piuha kiinni jalkaa ja toinen kiveksiin ja jättäisin Teron yksinään.
Totuus: saisit Terolta pataan ja laskisit allesi.
Minulla on useita tuomioita pahoinpitelyistä ja törkeistä pahoinpitelyistä.
Huokaus, kukaan noihin oikeasti syylistynyt ei niillä julkisesti retostele, menehän jo iltapalalle ja nukkumaan Veeti🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa viettää 15 minuuttia Teron kanssa.ensin naulaisin jalkapöydän ja kädet lattiaan kiinni.sitten hioisin kulmahiomakoneella ihon pois jaloista aloittaen.lopuksi vielä vetäisin auton akusta piuhat ja toinen piuha kiinni jalkaa ja toinen kiveksiin ja jättäisin Teron yksinään.
Parempi kun leikka vehkeet pois ja loppuiäksi kiven sisään ja siis LOPPUIÄKSI ilman mitään mukavuuksia. Varmistaa myös ettei mitenkään pääse itseään hoiteleen pois päiviltä niin joutuu mahdollisimman pitkään elään kiven sisällä.
Raiskaus kestää vain pari minuuttia ja alapää on hellänä ehkä pari päivää. Miksi pitäisi tehdä jotain peruuttamatonta?
Oletkokulliotus? Vai jälkeenjäänyt nainen?
17-vuotias tyttö tai poika on vielä lapsi, ei vielä ymmärrä täysin mihin asiat voivat johtaa. On utelias muttei ei vielä tiedä mitä haluaa. Selkeästi aikuisen ikäiset tero-sedät ja ja tädit: Jättäkää nämä lapset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika oli kotioloissa, kun tyttö sortui huumeisiin ja miehen käytettäväksi? Itseään kunnioittamaan oppinut tyttö ei sorru. Miksi kotona ei opetettu itsekunnioitusta? Tuliko tyttö kotona oikeasti nähdyksi?
Ohis, mutta aina ja joka tilanteessa vika ei ole automaattisesti kotioloissa. Olen nelilapsisen perheen esikoinen, toiseksi nuorin sisarukseni sortui huumeisiin 14-vuotiaana. Vanhempani tekivät lastensuojeluilmoituksen/ilmoituksia, sisarus oli nuorisopsykiatrisella, heti täysikäistyttyään erinäisissä katkaisuhoidoissa.
Nyt 31-vuotiaana hänellä ei ole toisen asteen tutkintoa, mt- ja päihdeongelmia. Samaa puuroa on syönyt kuin kolme muutakin sisarustaan ja samojen vanhempien kuskaamana päässyt harrastuksiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yliedustettuina raaoissa tapoissa ja murhissa.
Ei tietenkään suomalaiset, ne on ne ma mut!!!
Eiku..
Eihän me yhtään yleistetä ? Eihän?
Not all men, but always a man.
Totta. Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt henkirikosta.
t. palstanaisen järki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän radikaalimpaa, kuin mitä hän on tehnyt etkö sanoisi? Minä en ainakaan hänelle tekisi mitään.
Olen aikaisemminkin tehnyt vastaavaan.kerran vein miehen metsään ja sidoin kaulasta puuhun.hakkasin vyöllä yms astaloilla ja jätin sen sinne.rikos on jo vanhentunut niin voin kertoa tästä julkisesti.
Sori, mutta murha ei vanhene, joten (keksimästäsi) tarinasta lähti varmuuden vuoksi poliisille nettivinkkiä.
On se vanhentunut tästä on yli 20 vuotta.Poliisille vaan terveisiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän radikaalimpaa, kuin mitä hän on tehnyt etkö sanoisi? Minä en ainakaan hänelle tekisi mitään.
Olen aikaisemminkin tehnyt vastaavaan.kerran vein miehen metsään ja sidoin kaulasta puuhun.hakkasin vyöllä yms astaloilla ja jätin sen sinne.rikos on jo vanhentunut niin voin kertoa tästä julkisesti.
Sori, mutta murha ei vanhene, joten (keksimästäsi) tarinasta lähti varmuuden vuoksi poliisille nettivinkkiä.
Murha ei ikinä vanhene, olet kyllä harvinaisen tyhmä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus, kukaan noihin oikeasti syylistynyt ei niillä julkisesti retostele, menehän jo iltapalalle ja nukkumaan Veeti🥱🥱
Olen 40 vuotias.Ensimmäisen pahoinoitely tuomion sain jo vuonna 2000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika oli kotioloissa, kun tyttö sortui huumeisiin ja miehen käytettäväksi? Itseään kunnioittamaan oppinut tyttö ei sorru. Miksi kotona ei opetettu itsekunnioitusta? Tuliko tyttö kotona oikeasti nähdyksi?
Ohis, mutta aina ja joka tilanteessa vika ei ole automaattisesti kotioloissa. Olen nelilapsisen perheen esikoinen, toiseksi nuorin sisarukseni sortui huumeisiin 14-vuotiaana. Vanhempani tekivät lastensuojeluilmoituksen/ilmoituksia, sisarus oli nuorisopsykiatrisella, heti täysikäistyttyään erinäisissä katkaisuhoidoissa.
Nyt 31-vuotiaana hänellä ei ole toisen asteen tutkintoa, mt- ja päihdeongelmia. Samaa puuroa on syönyt kuin kolme muutakin sisarustaan ja samojen vanhempien kuskaamana päässyt harrastuksiin jne.
Samassa perheessä eri lapsia voidaan kohdella eri tavoin. Monesti ne, joilla on samanlainen luonne ja persoona kuin vanhemmilla, ovat suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha ei ikinä vanhene, olet kyllä harvinaisen tyhmä tapaus.
Puhuuko joku murhasta?Sinä se harvinaisen typerä taidat olla kun et osaa edes lukea.Tuo mies jäi henkiin.
Täällä ei kuulu vain mainostaa uutisia vaan jos linkataan juttu, joka on maksumuurin takana niin kuuluu kopioida juttu tänne. Jäi auki mihin tyttö kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kuulu vain mainostaa uutisia vaan jos linkataan juttu, joka on maksumuurin takana niin kuuluu kopioida juttu tänne. Jäi auki mihin tyttö kuoli.
Yliannostus ja kooma. Pidettiin keinotekoisesti hengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa saa suojelua aikä apua. Kukaan ei ole vastuussa kun nuori ottaa huumeita eikä kukaan auta. Suomi on julma maa ja täällä pitää itse selvitä hengissä.
Mikä on päihteenkäyttäjän oma vastuu itsestään? Elämässä voi tehdä fiksuja valintoja tai tyhmiä valintoja, ja seuraukset ovat sitten sen mukaiset.
Kukaan ei ansaitse tuollaista, senkin mäntti!
Ei ansaitse mitä? Jäi nyt vähän epäselväksi mitä tarkoitat.
- ohis
"Puhuuko joku murhasta?Sinä se harvinaisen typerä taidat olla kun et osaa edes lukea.Tuo mies jäi henkiin."
Selitä paska stoorisi poliisille ääliö;))
Vierailija kirjoitti:
"Puhuuko joku murhasta?Sinä se harvinaisen typerä taidat olla kun et osaa edes lukea.Tuo mies jäi henkiin."
Selitä paska stoorisi poliisille ääliö;))
Ei poliisin kysymyksiin tarvitse vastata mitään jos olet itse epäiltynä.
Ihmisiä kuolee joka päivä väkivaltaan. Miksi tästä edes pitäisi uutisoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaita ei tuomita rikoksesta. Tarinasi vuotaa kuin seula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaita ei tuomita rikoksesta. Tarinasi vuotaa kuin seula.
Täytin 15 vuonna 2000.
En minä ketään syyttömiä halua vahingoittaa.Varsinkaan lapsia.