Mies ei halua, että haen lentoemännäksi! Mitä teen?
Kommentit (82)
Tietysti haet mieleiseesi koulutukseen, mies ei saa vaikuttaa hakuusi. Toivotaan, että hän oppii hyväksymään asian myöhemmin. Onnea matkaan.
Miesvihaa ja trollaustahan tämä on. Mutta et sinä sinne pääsisikään, koska siihen hommaan on kokorajoituksia.
Mitä teet? Teet juuri niin kuin sinä haluat. On kyse sinun elämästä. Ei se mulkku niin hyvä ole, että sen takia kannattaa omista haaveistaan luopua. Uusia miehiä löytyy aina, jos vaan miehen itselleen haluaa.
Älä kuuntele vaan tee niin kuin haluat!
Haet lentoemännäksi kun kerran haluat. Mitä miehen halut tähän kuuluu.
Mitä se miehesi on antanut selitykseksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei halua sitä? Pelkääkö että rakastut lentäjään?
Tuo motiivina eli lentäjän kainalooon, tuskin kannattaa edes hakea. Kaveri haki sairaanhoitajaksi, jotta saisi lääkärimiehen. Ei ne lääkärit vilkuilleetkaan päin ja lopulta meni naimisiin lähihoitajamiehen kanssa :D
Kaverini lähti lentoemännäksi 10 vuotta sitten kiikarissa lentäjä eikä. vieläkään ole onnistanut. Kova yritys kyllä ollut, olisko jopa liian kova?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on lentomäntä. Oli jo ennen kunn menimme naimisiin. Ei minua ole haitannut. Nykyään vaimoni on yrittäjä. Vaimonni lenteli ympäriinsä kun seurustelimme eikä minua haitannut. Sanoin vaan että se on sun työsi eikä mulla ole siihen nokan koputtamista.
Et ollut mustasukkainen yhtään?
Mustasukkaisuus on täysin turhaa. Sillä ei saa ketään pidettyä. Jos puoliso löytää jonkun, jonka kanssa on mieluummin, ei sitäkään voi millään estää. Mustasukkaisuudella pilaa vain oman elämänsä.
Eri
Ei ne lentäjät vaimoksi asti emoja huoli, korkeintaan yhden illan tai layoverin viihdykkeenä.
Eli turhaan emot yrittävät.
Hae lentoemännäksi ja anna miehen vikistä.
Tee kummin vaan, sillä lopputulos on sama. En näe ristiriitaa vaihtoehtojesi välillä, sillä voit tehdä molemmat: jättää miehesi ja seurata unelmiasi. Miksi edes teit kysymyksen?
Oliko tarkoitus lähteä kärkkymään ohjaamohenkilökuntaa?
Älä kuuntele miestäsi missään nimessä!!
Vierailija kirjoitti:
Usein saattaa motiivina olla…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein saattaa motiivina olla…
Näin olen kuullut!
Jätä se!