Naisille kysymys: mies tatuoinneilla vai ilman?
Jos näet komean miehen yökerhossa, lavatansseissa tai missä vain pitkähiainen paita päällä niin toivotko miehen olevan tatuoitu vai tatuoimaton?
Kommentit (44)
Toivon että on tatuoimaton, mutta jos on muuten mukava siedän tatuoinnin. Jos on paljon tatuointeja niin ei kiitos.
Eihän kukaan (lähes) ikinä myönnä syttyvänsä pahoista pojista, mutta silti ne bad ass äijät vetää aina naisia. Ja usein ovat myös tatuoituja.
On todella seksikästä jos on suomileijona ja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju, lihakset, tatskat ja iso muna syvälle mun pilluun!
-Tatskatyttö 20
Kirjoita huoris vaan reippaasti omalla nimelläsi
Hän on Puppa
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan (lähes) ikinä myönnä syttyvänsä pahoista pojista, mutta silti ne bad ass äijät vetää aina naisia. Ja usein ovat myös tatuoituja.
Harvemmin ne oikeat PARHAAT ovat. Eivät ole myöskään täältä kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihan normaaleilla miehilläkin on tatuointeja. Ei vain pahoilla pojilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nössöillä on tatuointeja. Aina joku kompleksi löytyy kun vähän tutustuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin, mutta usein sillä korostetaan jotain. Haetaan vähän edgeä persoonaan. Ei olla ihan harmaita taviksia, vaan vähän coolimpia. Jos kuinkin vaikutelma on enemmän paha poika kuin perus insinööri, niin kyllä se vaan toimii naisiin. Se on niin nähty.
ILMAN
N33, en tykkää tatuoinneista mutta en nyt muutoin hyvää tyyppiä tatuointien vuoksi skippaa kuitenkaan..
Mieluiten tatuoitu mies.
Olen itse nainen ja aloin ottaa tatuointeja jo 90-luvulla, ja voi ristus mitä ennakkoluuloja Helsingin yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju, lihakset, tatskat ja iso muna syvälle mun pilluun!
-Tatskatyttö 20
Kirjoita huoris vaan reippaasti omalla nimelläsi
Kateellisia norsuja taas täällä!
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten tatuoitu mies.
Olen itse nainen ja aloin ottaa tatuointeja jo 90-luvulla, ja voi ristus mitä ennakkoluuloja Helsingin yössä.
Tatskat, sivistys ja älykkyys ei korreloi. ;)
Makuasia. Ilman, mutta muutama hyvä ei haittaa. Hyvä ei ole tribaali tai muotitatuointi.
Rehellinen vastaus: Ei miestä, ei tatuoinneilla eikä ilman.
Ilman parempi, mutta ei ole millään tavalla olennainen asia minulle. Olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli paljon tatuointeja, mutta ei kasvoissa tai kaulassa vaan lähinnä raajoissa, jotka olivatkin melko täynnä.
Ei niin väliä. Riippuu ihmisestä. Itselläni on useampikin ja pidän niistä kyllä myös miehellä. Kummallakaan pitkäaikaisella puolisollani ei kuitenkaan ole ollut.
Oletko hoitaja?