Muita keski-ikäisiä, joiden aviovuoteessa ei heilu peitto enää ollenkaan?
Meillä ei nähtävästi kumpaakaan enää kiinnosta. Vuosia se oli vähäistä ja tänä vuonna ei muistaakseni kertaakaan. Ollaan juteltu tästä kyllä, mutta riittävää motia tilanteen muuttamiseksi ei ole. Ero ei kuitenkaan ole mietinnässä ainakaan tällä hetkellä.
Kommentit (25)
Meilläkin oli tuommoista, mutta ero korjasi tilanteen.
Sinkkuna kommentoin että en toivoisi mitään peiton heiluttelua. Tässä iässä kiinnostaa TV ja ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna kommentoin että en toivoisi mitään peiton heiluttelua. Tässä iässä kiinnostaa TV ja ruoka.
Joo, ei kiinnosta peiton heiluttelu minuakaan. Seksi kyllä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
+60v?
Opettelin antamaan vaimolle hyvää suuseksiä. Ei ole enää ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä nyt sitten seksiä yhdessä. Vai mitä tarkoitat
Välillä suhteessa voi olla pitkiäkin kuivia kausia. Meillä oli yli 5 v kuiva kausi kunnes tänä keväänä roihahti taas ihan uudelle tasolle. Ollaan 52 ja 54 v pari, 25 v yhdessä.
Minä lähden muutaman vuoden päästä kun lapset päässeet omilleen 50-vuoden iässä. En todellakaan aio elää loppuelämää seksittömässä liitossa. Kun ei miestä näytä kiinnostavan tarpeeksi asian korjaaminen nostamistani keskusteluista huolimatta niin mitä sitä sitten jäädä tähän väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden muutaman vuoden päästä kun lapset päässeet omilleen 50-vuoden iässä. En todellakaan aio elää loppuelämää seksittömässä liitossa. Kun ei miestä näytä kiinnostavan tarpeeksi asian korjaaminen nostamistani keskusteluista huolimatta niin mitä sitä sitten jäädä tähän väkisin.
Huh, kylläpä sun lapset itsenäistyy myöhään. Useimmilla on viisikymppisenä ollut oma perhekin jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Välillä suhteessa voi olla pitkiäkin kuivia kausia. Meillä oli yli 5 v kuiva kausi kunnes tänä keväänä roihahti taas ihan uudelle tasolle. Ollaan 52 ja 54 v pari, 25 v yhdessä.
Ai ei viiteen vuoteen lainkaan seksiä ja sitten kovin paljon seksiä? En nyt jaksa uskoa.
Mies joskus pelleilee että ku täytetään 40v niin ei voi enää harrastaa seksiä. Mä sanon aina se oli sun valinta mutta mä kyllä harrastan. Jos en sen kaa niin sitten muualla.
Ai ei viiteen vuoteen lainkaan seksiä ja sitten kovin paljon seksiä? En nyt jaksa uskoa.
Onko oletuksena, että ihmiset valehtelevat? Outoa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli myös, puhuin miehelleni usein. Sanoin hänelle, että jos hän ei tyydytä minua, hommaan tyydytykseni muualta ja otan eron. Näin myös tein
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä mutta olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä tänne tulisin tätä valehteleen. Näin se vaan on meillä, Mutta ei tämä vaihe välttämättä ikuisuutta kestä, mutta nyt tuntuu hyvältä, ihan niinkuin suhteen alkuhuuma olis päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä mutta olen mies.
Aikomusesta lähtemiseen on pitkä matka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kylläpä sun lapset itsenäistyy myöhään. Useimmilla on viisikymppisenä ollut oma perhekin jo pitkään.
Oon 60, tyttö 17
Ja seksi ei enää kiinnosta.
Jos se on molemmille ok, niin sitten se on ok. Haasteita ja ongelmia tulee vasta, kun peiton heilumattomuus haittaa toista enemmän kuin toista.