Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä, joiden aviovuoteessa ei heilu peitto enää ollenkaan?

Vierailija
08.07.2026 |

Meillä ei nähtävästi kumpaakaan enää kiinnosta. Vuosia se oli vähäistä ja tänä vuonna ei muistaakseni kertaakaan. Ollaan juteltu tästä kyllä, mutta riittävää motia tilanteen muuttamiseksi ei ole. Ero ei kuitenkaan ole mietinnässä ainakaan tällä hetkellä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on molemmille ok, niin sitten se on ok. Haasteita ja ongelmia tulee vasta, kun peiton heilumattomuus haittaa toista enemmän kuin toista.

Vierailija
2/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonnollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli tuommoista, mutta ero korjasi tilanteen.

Vierailija
4/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kommentoin että en toivoisi mitään peiton heiluttelua. Tässä iässä kiinnostaa TV ja ruoka.

Vierailija
5/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna kommentoin että en toivoisi mitään peiton heiluttelua. Tässä iässä kiinnostaa TV ja ruoka.

Joo, ei kiinnosta peiton heiluttelu minuakaan. Seksi kyllä kiinnostaisi.

Vierailija
6/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+60v?

Vierailija
7/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin antamaan vaimolle hyvää suuseksiä. Ei ole enää ongelmia.

Vierailija
8/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä nyt sitten seksiä yhdessä. Vai mitä tarkoitat 

Vierailija
9/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä suhteessa voi olla pitkiäkin kuivia kausia. Meillä oli yli 5 v kuiva kausi kunnes tänä keväänä roihahti taas ihan uudelle tasolle. Ollaan 52 ja 54 v pari, 25 v yhdessä. 

Vierailija
10/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Vierailija
11/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden muutaman vuoden päästä kun lapset päässeet omilleen 50-vuoden iässä. En todellakaan aio elää loppuelämää seksittömässä liitossa. Kun ei miestä näytä kiinnostavan tarpeeksi asian korjaaminen nostamistani keskusteluista huolimatta niin mitä sitä sitten jäädä tähän väkisin.

Vierailija
12/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden muutaman vuoden päästä kun lapset päässeet omilleen 50-vuoden iässä. En todellakaan aio elää loppuelämää seksittömässä liitossa. Kun ei miestä näytä kiinnostavan tarpeeksi asian korjaaminen nostamistani keskusteluista huolimatta niin mitä sitä sitten jäädä tähän väkisin.

Huh, kylläpä sun lapset itsenäistyy myöhään. Useimmilla on viisikymppisenä ollut oma perhekin jo pitkään. 

Vierailija
13/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä suhteessa voi olla pitkiäkin kuivia kausia. Meillä oli yli 5 v kuiva kausi kunnes tänä keväänä roihahti taas ihan uudelle tasolle. Ollaan 52 ja 54 v pari, 25 v yhdessä. 

Ai ei viiteen vuoteen lainkaan seksiä ja sitten kovin paljon seksiä? En nyt jaksa uskoa.

Vierailija
14/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joskus pelleilee että ku täytetään 40v niin ei voi enää harrastaa seksiä. Mä sanon aina se oli sun valinta mutta mä kyllä harrastan. Jos en sen kaa niin sitten muualla.

Vierailija
15/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei viiteen vuoteen lainkaan seksiä ja sitten kovin paljon seksiä? En nyt jaksa uskoa.

Onko oletuksena, että ihmiset valehtelevat? Outoa!

Vierailija
16/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli myös, puhuin miehelleni usein. Sanoin hänelle, että jos hän ei tyydytä minua, hommaan tyydytykseni muualta ja otan eron. Näin myös tein

Vierailija
17/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä mutta olen mies.

Vierailija
18/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä tänne tulisin tätä valehteleen. Näin se vaan on meillä, Mutta ei  tämä vaihe välttämättä ikuisuutta kestä, mutta nyt tuntuu hyvältä, ihan niinkuin suhteen alkuhuuma olis päällä. 

Vierailija
19/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä mutta olen mies.

Aikomusesta lähtemiseen on pitkä matka

Vierailija
20/25 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, kylläpä sun lapset itsenäistyy myöhään. Useimmilla on viisikymppisenä ollut oma perhekin jo pitkään. 

Oon 60, tyttö 17

Ja seksi ei enää kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme