Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi sellaisen rennon olon lomalla?

Vierailija
07.07.2026 |

Koko ajan jotenkin vähän hermostunut ja kireä olo, ilman erityistä syytä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauas pois kotoa. Olen samanlainen, ja itselläni auttaa se, että matkustan yksin (nimenomaan yksin, seuralaisesta on aina jotain stressiä) ulkomaille, jonnekin jossa ei tarvitse kuunnella omaa äidinkieltään tai kieliä, jotka ymmärtää täydellisesti. Ihan Euroopan maat käyvät, ei tarvitse maailman toiselle puolelle. Ei suurkaupunki. Ei ketään seuralaista mukaan.

Ranskassa ja Italiassa on paljon kauniita "hitaan elämän" paikkoja, kunhan pysyy poissa miljoonakaupungeista.

Hei, vinkkaisitko jotakin kivoja paikkoja, missä olet käynyt yksin?

Vierailija
22/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä olo johtuu siitä että sinulla on vielä stressiä eikä keho ja mieli ole palautunut. Kiukkuinen olo vähenee pikkuhijaa.  Käy vaikka jossain hieronnassa tms rentoutus hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppas vaikka hypnoosia mä voin antaa ohjeet tee se itse hypnoosiin

Mulla on nimittäin yks semmonen jännä kirja

Liian hienoja ruusut on mulle

Vierailija
24/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi

25/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itse hypnoosi:

Monet asiantuntijat väittävät että useimmat ihmiset pystyvät hypnotisoimaan itsensä stressin vähentämiseksi tai kivun ehkäisemiseksi psykologi Stanley N Chasen mukaan eräs yksinkertainen keino on äänittää nauhalle seuraavat ohjeet nauhoite voidaan sitten soittaa milloin tahansa haluttaessa apua itse hypnoosiin istu mukavassa tuolissa selkä tuettuna jalat lattialla ja kädet sylissä hengitä syvään muutama kerta ja keskity rentouttamaan erityisesti käsi ja olkavarsiasi tunnet kuinka käsivartesi tulevat painaviksi hengittäessäsi syvään ja tasaisessa rytmissä hengitä normaalisti ja jatka rentoutumista tuijottaen suoraan eteenpäin pidä pää paikallaan ja nosta vain silmäsi katsomaan tiettyä kohtaa katossa tai seinässä voit valita keksityn kohdan vaikka tyhjässä seinässä tuijota valitsemaasi kohtaan 30-60 sekuntia kunnes silmäluomesi alkavat tuntua raskailta silmissäsi voi tuntua jännitystä ne voivat hämärtyä tai tulla vetisiksi mutta jatka tuijottamista silmät kohotettuina laske silmäluomia hitaasti alemmas kunnes ne ovat kiinni anna pääsi painua eteenpäin mukavasti ja rentoudu rentoudu vieläkin syvempään

Vierailija
26/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä muija mäkeen ja vaihda parempaan, tepsii aina

27/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itse hypnoosi:

Ala laskea hyvin hitaasti yhdestä viiteen hengitä samalla hitaasti joka luvun kohdalla lukuja sanoessasi vaivut samalla yhä syvemmin rentoutuneeseen tilaan tunnet miten rento olo kulkee vartalosi läpi päästyäsi viiteen pysähdy ja laske uudelleen hyvin hitaasti rentoudu vieläkin syvempään toista näitä viiden sarjoja niin kauan että alat tuntea joka sarjan jälkeen olosi yhä rentoutuneemmaksi näiden viiden sarjojen jälkeen ala vähitellen irtautua mieleesi tulevista ajatuksista ja vaivu syvemmälle rentoutuneisuuden tilaan pyyhit mielestäsi kaikki ajatukset ja ajaudut yhä syvemmälle rentoutuneeseen olotilaan rentoudu vielä enemmän voit valita mielikuvituksessasi rentoutumispaikan kuten merenrannan tai vuoristojärven voit katsella sitä tai olla siellä itse voit milloin tahansa päättää itse hypnoosisi Chase sanoo lasket vain taaksepäin hitaasti viidestä yhteen ja avaat silmäsi päästyäsi yhteen

Ja ei hypnoosiin ei voi jäädä pysyvästi vaikka jotkut pelottelujutut niin väittää se on vain urbaanilegendaa

Vierailija
28/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pihatöitä! Seuraa ötököitä, lintuja ja muita. Kalasta, jos mahdollista.

29/29 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos hypnoosi ei käy niin lähde vaikkapa matkalle

Esim Kreikka tai Kroatia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan