Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiselle selvisi että minulla on ollut vain 4 seksikumppania, kun hänellä taas 27...Tuon keskustelun jälkeen hän on ollut etäinen

Vierailija
07.07.2026 |

Hän sanoi että odotti minulla olevan enemmän...Ikään kuin pettyi ja luulee että en vain ole onnistunut saamaan keneltäkään muulta.

Voiko tällainen johtaa eroon? Minä 35, nainen 33

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa lähes samat luvut. Olin 17v, hän 18v kun alettiin seurustelemaan. Molemmilla n. 8.

N34

On kyllä kova luku noin nuorena. Tietty ehtiihän sitä kun 12 v alkaa 

Vierailija
22/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämäkin Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee ero ton takia niin eiks se sit vaan oo parempi niin? Ihmisillä on monia syitä miks on tohon ikään mennes noin vähän seksikumppaneita, joten kai se vähä riippuu siit syystä miks noin on päässy käymään. Et johtuuko se esim. siitä et oot ollut pitkäs parisuhtees vai siitä et oon niin tyhmä jätkä ettei juuri kukaan nainen haluu panna sun kans.

M35

Sinä se tyhmä olet kun tuommoisia kuvittelet 😅

Vierailija
24/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ihme murheet! 

Vierailija
25/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen kaikki suhteet ovat olleet kerta tai pari seksiä ja nyt miettii jo että jossain muualla on se täydellinen mies. Vika ei ole sinussa vaan naisen tarpeessa löytää se täydellinen. Täydellistä ei toki ole olemassa. Mutta kysy suoraan mikä häntä vaivaa. Vielä on kesää jäljellä joten uutta matoa koukkuun jos vetää herneen nenään. 

Vierailija
26/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nro 29 on jo etsinnässä…

Vierailija
27/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on nyt selvinnyt, ettet olekaan niin kuuma kuin hän luuli. Naisetkin ovat usein laumasieluisia ja sinun tulisi kelvata muillekin. Nyt nainen ajattelee valinneensa huonon miehen. Kysäise, josko kävisit vieraissa osoittamassa, että muillekin kelpaa.

Vierailija
28/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sukusi ainoa idiootti, ap?

Vierailija
29/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko suutahti minulle kun keskusteltiin että itsellä olkut 7 seksikumppania... ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa että hän oli minun toinen 😁

Vierailija
30/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen siinä kulu vaikka on paljon seksi kumppaneita ollut ,paranee vaan mitä enemmän on kokemusta silloin nainen tietää paremmin mistä mies ja itse pitää.

Vaikka oli kyllä yksi poikkeus netistä löytynyt  yli 70 v leski rouva jolla oli ollut vain yksi seksi kumppani ja siitäkin yli 10 v. aikaa sanoi että sellaista pimeässä peiton alla minuutissa puuhaa oli aina.

Oli kyllä ujo ja kokematon niissä hommissa vaikka puhelias ja iloinen muuten olikin, mutta kun pari tuntia peuhattiin hellästi alottaen peitonalta ja sitten myöhemmin oltiin sohvalla ja lattiallakin  ja välillä suihkussa käytiin kun ihan hiestä märkiä oltiin ja siellä jo jatkettiin... ja testattiin sen yö pöydän laatikossa oleva dildokin nainen oli ihan muissa maailmoissa kun sai kymmeniä orgasmeja . Sanoi ettei ole edes tiennyt että sellaista voisi olla olemassa .Sanoi että harvoin edes orgasmia miehensä kans sai. Dildoa kehui että sen kans kyllä on saanut.Sitten kun lähdin laittoi viestejä että kuin ihanaa oli ja kertoi että nuortuikin ainakin 10 vuotta ja kyseli heti että milloin tulen uudelleen kylään. Tapaamiset oli vähän säätämistä kun piti varoa vahtivia naapureita ja lapsia (vanhin lapsi oli vanhempi kuin minä)  ja lapsen lapsia jne...Kivaa oli ja toisella kerralla olikin paljon kokeneempi mummu suihkun puhtaana  ovella vastassa pelkässä kesämekossa ja hommat alkoikin  jo eteisessä:) ja kahvitkin jäi juomatta nyt rakasteltiin rollaattoriakin vasten eteisessä takaapäin :)

Miksi leski rouvia vahditaan ettei ne saa nauttia elämästä? Minusta se on hullua  esim. naapuritkin levittää heti juoruja jos jotain näkee ja näin yrittää estää toista pitämästä hauskaa. Toisinpäinhän sitä pitäisi toimia eikä sekaantua toisten asioihin. Pitäisi heilläkin  olla oikeus nauttia seksistä muutenkin kuin dildolla jota sitäkin pitää piilotella.

Jos nyt olisi kaksi naista kenen luo pitäisi mennä ja saisi valita niin ehdottomasti sen kokeneen luo menisin vaikka oli kyllä mukava poikkeus se vanhempi kokematon leskirouvakin :)

Minusta se on nuorempien miesten velvollisuus auttaa leski rouvia,se on parasta hyväntekeväisyttä mitä vaan voi lähimmäiselle olla. Siinä on vaan se hankala homma että naapurin eikä muitakaan leski rouvia voi oikein alkaa pitään hyvänä siitäkin tulee sanomista ja ongelmia.Kannattaa valita tuntematon vähän kauempaa ,nettihän niitä on pullollaan kun hakevat nuoremman miehen "juttu" seuraa. Ei ne suoraan koskaan sano että Seksi seuraa etsivät,siinäkin mielessä ne leskirouvat on hyvittavia kun taas nuoremmat kokeneet naiset sanoo suoraan millä asialla ovat. Tätäkin leski rouvaa tapailin useiden kuukausien ajan silmin nähden se nuortui  ja tuli ilosemmaksi ja kerto että on lenkkeillyt enemmän ja painokin oli tippunut ja kertoi että nyt voi käydä kaupassakin ilman rollaattoria.Varmaan suurin syy oli kun ei ollut selkälihaksia reenannut ja kun pään kokoiset tissit oli niin ottaahan se selkään.Reenautin tahallaan sen selkä lihaksia istumalla sängyn reunalla niin että tuli takaperin syliin ja liikkui itse siitä asennosta niin kauan että oli ihan hiestä märkänä koko mummu.:)

Lääkärin pitäisi määrätä tuollaista liikuntaa kaikille mummuille niin pysyisivät paremmassa kunnossa,kun ei ne muuten kuitenkaan viitsi voimistella muuta kuin munan tuskissa pakon edestä.

Vierailija
31/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihme juttu näillä leski rouvilla lähes poikkeuksetta, pitäisi ilman kumia saada ,mutta antaa ne  pitkin hampain laittaa kumin kun sanoo että et saa sitten ollenkaan jos ei saa käyttää..Niin persoja ne on munalle että ottavat kumin kans jos paljasta ei ole saatavilla. Siltikin vaikka jo etukäteen asiasta mainitsee,niin silti pitäs saada paljaalla...Näistä nykyajan mummusita kun ei tiedä kenen kans on seikkaileet ja mitä tauteja on niin ei niihin uskalla sekaantua ilman kumia vaikka vakuuttelisivat kuten kaikki muutkin että ei minulla mitään tauteja ole.

Naisethan ne niitä tauteja levittää ja kantaa...naisilla monesti ne on oirettomina toisin kuin miehillä.

Miehet jos levittää tauteja niin silloin ne tekee tahallaan sen koska oireet on selvemmät miehillä jos lääkäreiden juttuihin on luottamista. Sitten on varattujakin vanhempia naisia seikkailemassa jotka kotona ovat putteessa kun papasta ei ole enää mihinkään niissä hommissa  ,nekin vaatii paljaalla... ihme juttu.

Kortsu on siinäkin mielessä hyvä voi mieskin touhuta tunteja ilman että on vehkeet viikon hellänä kovasta käytöstä. En tiedä miten naisilla ? oon joskus kysynyt mutta ei ole saanut selvää vastausta ? jotain muminaa että eipä ole tullut harrastettua kuin muutaman minuutin juttuja vaan jne..

Vierailija
32/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi sun luku ole aika normi varsinkin, jos on ollut ollenkaan pidemmässä suhteessa?

Vierailija
33/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti häpeää omaa hu oruuttaan. 

Selvyyden vuoksi kerropa monennenko miehen kohdalla naisesta tulee hu ora?

Jos nainen häpeäisikokemuksiaan, ei ehkä kuitenkaan olisi kertonut?

Vierailija
34/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotti sinulla olevan enemmän jotta voisi uhriutua ja käyttää sen kortin joka riidassa.

Uhriutuminen on enemmänkin miesten juttu.

Vierailija
35/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi pelkää ettet kunnon miehenä hyväksy hänen kevytkenkäisyyttään

Millä kokemusluvulla mies lakkaa olemasta kunnon mies ja muuttuu kevytkenkäiseksi? Entä naisen kunnollisuusraja, onko sama molemmilla? 

Vierailija
36/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli toisinpäin, vaimolla 2 ja minulla 20. Vaimo on ottanut tasoitusta avioliiton aikana. Eka tasoitus oli polttareissa. Siellä tuplautui seksikumppaneiden määrä.

Vierailija
37/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää omaa lukuaan, joka on vähintään kolme kertaa korkeampi kuin ilmoittamansa lukema. Vaihda äkkiä normaalimoraaliseen naiseen!!

Vierailija
38/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP:n kannattaisi keskustella vaimonsa kanssa aiheesta?

Oman lukumääräni muistan, vaimon lukumäärää en tiedä tarkemmin, kuin useita. Se on asia, joka ei minulle kuulu enkä käytä energiaani sen pohtimiseen. Tapasimme aikuisina, joten molemmilla on ollut oma elämänsä. Ainut luku, jonka kokisin ongelmasi olisi nolla. Poikkeuksellisen suurta lukua ihmettelisin itsekseni, mutta ei se hänestä vähemmän upeaa naista tekisi. Mutta en tiedä, ei kiinnosta, ei haittaa.

Vierailija
39/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nopeasti 23 lisää. 

Vierailija
40/44 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon oli luku 0. Siitä on pitkä matka 27:ään.