Temuttaja järkyttyi: ”Enää en aio tilata”
Kommentit (76)
Ennen maalaismummot meni bussimatkalle Tornioon Haaparantaan ja hamstras voita ja sokeria varastot täyteen. Ihan yhtä hullua temuttaminen, ostetaan vaan, kun saa halvalla.
Katsoin 4€ hilavitkutinta (enet to obd) ilmaisella postituksella.
Tilaus vaiheessa näytti et 3,34€ tulee lisämaksua veroista.
Enpä sitten tilannu. Jätetään työt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos takki maksaa Temussa 12€ ja siihen 3€ lisää. Saatko Suomesta takin 15€:lla. Et saa. Suomalaisessa verkkokaupassa takki maksaa 150€ ja lisäksi tulee vielä postimaksut.
Sama takki Belleza.comilla ja Temulla. Hinnassa vähän eroa.
https://belleza-fi.com/products/naisten-fleece-tyyli-takki-hupulla-kukk…
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601105770336282&paren…Siis oikeesti, laatutakki ja toi ei sovi mitenkään samaan lauseeseen. No köyhällä ei ole varaa kuin temulaatuun.
Kun puhuin omasta laadukkaasta takistani, se ei ole tuo. Tuo takki on jonkun toisen ostama. Minulla ei ole mikään tarve ostaa monen sadan euron merkkivaatteita, joissa hintaa nostaa vaan merkki. Voit ihan vapaasti kulkea merkkivaatteissasi, jotka on tehty Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut temusta mitään enkä tilaa. Uskomatonta että suomalaiset höyrähtävät kaikkeen paskaan.
Kannattaa avata silmät ja näet että samaa paskaa myydään täällä moninkertaisella hinnalla.
Tyypillinen idiootti kommentti.
En mä paskaa osta, halvalla enkä kalliilla
Vierailija kirjoitti:
Eli maksun ohjausvaikutus tuntuu toimivan, jos tämä nyt sitten oli tavoite. Ehkä maksun tuotto on budjetoitua pienempi.
Tavoite oli kyllä ainoastaan se, että valtio pääsee apajille. Seuraavaksi posti nostaa taas maksuja ja potkii väkeä pihalle, koska tilausmäärä oletettavasti romahtaa.
Temu ollut kaksiteräinen miekka.
Vierailija kirjoitti:
Ennen maalaismummot meni bussimatkalle Tornioon Haaparantaan ja hamstras voita ja sokeria varastot täyteen. Ihan yhtä hullua temuttaminen, ostetaan vaan, kun saa halvalla.
Kyllä, nykyään mennään bensan ja oluen perässä. On halvempaa mitä täällä. Samaa vikinää, miksi mennä ruotsiin tai tilata temusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut temusta mitään enkä tilaa. Uskomatonta että suomalaiset höyrähtävät kaikkeen paskaan.
Kannattaa avata silmät ja näet että samaa paskaa myydään täällä moninkertaisella hinnalla.
Ei kai sitä paskaa ole kenenkään pakko ostaa? Itse en osta mitään Kiinassa valmistettua, jos ei ole pakko. Yleensä vaihtoehto löytyy. En ymmärrä pakonomaista tavaran haalimista, mieluummin ostan harvoin hyvää kuin usein arvotonta krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä paskaa ole kenenkään pakko ostaa? Itse en osta mitään Kiinassa valmistettua, jos ei ole pakko. Yleensä vaihtoehto löytyy. En ymmärrä pakonomaista tavaran haalimista, mieluummin ostan harvoin hyvää kuin usein arvotonta krääsää.
Paskaa? jos ajaa tarkoituksensa niin onko se niin paskaa? Miksi maksaa 10 jos temusta saa 2 eurolla saman tuotteen? suosittelen sinullekin.
Itse olen tilannut paitoja ja muita vaatteita. On kelvannut muillekin kun laittanut myyntiin mitä ei ole tarvinnut, kierrätykseen. Lapsien vaatteet menevät kuin kuumille kiville.
Olen tilannut myös kaikkia työkaluja, tilasin AZZUNO MIG/MMA-250F, 220V hitsauskoneen kun pitää autoa akalle hitsata kun meinaa ruostua. Toimiva vehje sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teille Temuttajille! Voisko mahdolliset jättää ne rahat Suomeen?
Pitäiskö ihan sun tilille laittaa suoraan? Ihmiset nyt vaan käyttävät omat rahansa mihin haluavat. Mene töihin jos haluat lisää rahaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen paskaan?
Itse ostan sieltä sanoja tuotteita mitä tyyliin Tokmanni myy, puolet halvemmalla.
Ne EIVÄT ole 100% samoja tuotteita, höpsö!
Kyllä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa? jos ajaa tarkoituksensa niin onko se niin paskaa? Miksi maksaa 10 jos temusta saa 2 eurolla saman tuotteen? suosittelen sinullekin.
Itse olen tilannut paitoja ja muita vaatteita. On kelvannut muillekin kun laittanut myyntiin mitä ei ole tarvinnut, kierrätykseen. Lapsien vaatteet menevät kuin kuumille kiville.
Olen tilannut myös kaikkia työkaluja, tilasin AZZUNO MIG/MMA-250F, 220V hitsauskoneen kun pitää autoa akalle hitsata kun meinaa ruostua. Toimiva vehje sekin.
Ja sinua suosittelen lukemaan ennen vastaamista kommentin jota on kommentoitu, edellinen kommentoija sanoi samaa paskaa myytävän Suomessa kuin Temussa, minä vastasin siihen. Minulla ei ole tarvetta ostaa halpoja Kiinassa valmistettuja tuotteita sen paremmin Suomen kuin Temun hinnoilla, rahat riittävät kyllä.
Kauniita ja naisellisia vaatteita ostanut aiemmin Temusta, Suomessa naisten vaatetarjonta on jotain mustaa säkkiä tai yöpaidan näköistä paitulia. Prismassa katsoin vähän aikaa sitten ohimennen jotain puseroa ja laatu oli todella surkea, onneton rytky ja hintaa 30 euroa, valmistusmaa Kiina. Temussa ei myydä mitään noin huonolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on niin että ostatpa mistä tahansa suomen kaupasta esim, polkupyörän jarruvaijerin,niin se tehty kiinassa. Olen ostanut suomesta ja temusta niin samat tekstit löytyy molemmista vaijereista.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ja naisellisia vaatteita ostanut aiemmin Temusta, Suomessa naisten vaatetarjonta on jotain mustaa säkkiä tai yöpaidan näköistä paitulia. Prismassa katsoin vähän aikaa sitten ohimennen jotain puseroa ja laatu oli todella surkea, onneton rytky ja hintaa 30 euroa, valmistusmaa Kiina. Temussa ei myydä mitään noin huonolaatuista.
Samaa se on miestenkin vaatteissa, made in china romua vai onko se suunniteltu siellä ja valmistettu vielä halvemmassa maassa, china logo päälle ja prismaan. Temusta löytyy samat vaatteet, joku bambo teksti laitettu vain päälle. Sama ostaa sokokselta jos laatua haluaa, mutta temustakin löytyy hyviä löytöjä mitä ei voi ajatellakkaan
Suomessa yrittäjä ei saa enää toimeentulotukea, jos myyntitulot vähäiset. Pitää mennä työkkärin listoille.
Keskity omiin asioihisi ja lopeta muiden määräileminen.