Kiovaa moukaroidaan nyt kunnolla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukraina-venajan-iskut-surmasivat-aiâŠ
Kiova saa myllytystĂ€đ VenĂ€jĂ€ pommittaa sen maan tasalle ballistisillaan.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla pÀivÀÀ, kun veri virtaa Moskovan kaduilla ja putin roikkuu punaisen torin lyhtypylvÀÀssÀ.
Tai joku pÀÀttÀvÀinen upseeri pudottaa hÀnet riittÀvÀn korkealta avoimesta ikkunasta. Paikallinen poliisi tutkii asiaaja toteaa sen onnettomuudeksi, ei ole syytÀ etsiÀ syyllistÀ.
VenÀjÀn asevoimien kokonaistappiot sodassa Ukrainaa vastaan ajalta 24. helmikuuta 2022 - 6. heinÀkuuta 2026 ovat arviolta noin 1411050 sotilasta, joista 1420 on kaatunut tai haavoittunut viimeisen vuorokauden aikana.
TÀmÀn lisÀksi VenÀjÀn asevoimat ovat menettÀneet:
* 12088 (+7) taistelupanssarivaunua
* 24894 (+16) panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa
* 45451 (+63) tykistöasejÀrjestelmÀÀ
* 1917 (+1) MLRS raketinheitinjÀrjestelmÀÀ
* 1473 (+3) ilmapuolustusjÀrjestelmÀÀ
* 436 lentokonetta
* 353 helikopteria
* 392717 (+1979) operatiivis - taktisen tason lennokkia
* 1833 (+12) maarobottijÀrjestelmÀÀ
* 4850 (+3) risteilyohjusta
* 33 sotalaivaa ja venettÀ
* 2 sukellusvenettÀ
* 116686 (+580) ajoneuvoa
* 4389 (+4) yksikköÀ erikoiskalustoa
Toivottavasti Kiova tuhotaan ja tuo typerÀ sota jo pÀÀttyy. Olen kyllÀstynyt kuulemaan Ukrainasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kiova tuhotaan ja tuo typerÀ sota jo pÀÀttyy. Olen kyllÀstynyt kuulemaan Ukrainasta.
Ei tuhota Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuhota Iigor.
Igor on muuten hyvin suosittu nimi Ukrainassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Meetkö vielÀ illalla myymÀÀn itseÀsi ettÀ saa bensaa.
10 litrov benzina 10 minut seks?
Vierailija kirjoitti:
Mene tankkaamaan ladaasi, Iigor đ vai pitÀÀkö laittaa Ă€iti vai tyttöystĂ€vĂ€ ensin "ostamaan" ne bensat naapurilta?
No kiovalaisethan lentelevÀt taivaalle joka yö VenÀjÀn tuhopommituksissa. Murkulaa tulee niskaan taivas mustanaan kun VenÀjÀ nÀyttÀÀ voimaansa :)
VenÀjÀn kansa vaatii Ukrainalle myllyÀ, ihan tÀysillÀ!
rysssssÀ luulee ettÀ se Ukrainan 40 pv 'operaatio'' on jo alkanut, ei ole. Sen huomaa kun se alkaa siis sitten kun ekat tapahtumat paljastuu. MinÀ otaksun ettÀ kyse on paljon suuremmasta, mutta saman tyyppisestÀ jutusta kuin se WEB-operaatio oli ja useampia yhtÀaikaisesti. SitÀ odotellessa....
VenÀjÀllÀ sosiaalisessa mediassa leviÀÀ aihetunniste "annan seksiÀ bensasta".
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6dcd1c03-fc8d-4b3a-a726-91cc31055ac3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High five aika sama viesti tuli molemmilta đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuhota Iigor.
Pietarin trollitoimistolla se on ainoa nimi.
Hei mites se Zelenskin 40 pÀivÀn operaatio?:D Sujuuko yhtÀ hyvin kuin suuri vastahyökkÀys? :D EnsimmÀiset pÀivÀt on tullut omaan nokkaan niin ettÀ tukka lÀhtee.
Vierailija kirjoitti:
No kiovalaisethan lentelevÀt taivaalle joka yö VenÀjÀn tuhopommituksissa. Murkulaa tulee niskaan taivas mustanaan kun VenÀjÀ nÀyttÀÀ voimaansa :)
Iigor, keksi pikkuhiljaa uusia propagandalauseita.
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomen kansa vaatii, ettei itÀrajaa avata ikinÀ, koska me emme halua olla teidÀn sotahullujen siviilien kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Ihan reilu diili, eikö? ĂlĂ€mölöitte siellĂ€ rajan takana mitĂ€ haluatte.
Raja on erityisen tÀrkeÀ pitÀÀ nyt kiinni, koska kohta alkaa venÀjÀn hajoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hei mites se Zelenskin 40 pÀivÀn operaatio?:D Sujuuko yhtÀ hyvin kuin suuri vastahyökkÀys? :D EnsimmÀiset pÀivÀt on tullut omaan nokkaan niin ettÀ tukka lÀhtee.
Iigor, se ei ole alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High five aika sama viesti tuli molemmilta đ
đ
venÀjÀllÀ ruvetaan itkemÀÀn autoissa, kun ei ole bensaa
VenÀjÀllÀ pormestarit pyytÀÀ alueidensa ihmisiÀ olemaan ajamatta autoilla
Moskovassa venÀlÀiset tÀrisee ja pelkÀÀ Ukrainan droneja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuhota Iigor.
Pietarin trollitoimistolla se on ainoa nimi.
ja kautta maailman, sitÀ kÀytetÀÀn kaikilla kv alustoillakin ryssssistÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VenÀlÀinen nainen vaati kunnolla myllyÀ Kiovalle, Putin toteuttaa kansan vaatimusta. VenÀlÀiset haluaa Ukrainan tasaiseksi :)
Iigor, olen nÀhnyt tÀmÀnkin kommentin sanatarkasti tÀÀllÀ aika monta kertaa. Kuka tÀmÀ mystinen venÀlÀisnainen sitten on?
HeitÀ on 40 miljoonaa :D
Se on vaan joku mielenterveysongelmainen pelkuri ja tÀmÀ on sen keino saada huomiota. TÀysin merkityksetön tapaus, taakka sekÀ lÀheisilleen ettÀ yhteiskunnalle.