Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (367)
Tim on poistanut kaikki sometilinsä.
Vierailija kirjoitti:
Pullukka sulhanen. Inhottava ja ilkeä. Ei ole itse mikään naisten unelma varmaan.
Mulla tuli siinä hääjaksossa hirveä myötähäpeä sen Timin puolesta kun katsoi sitä sen vaivaantunutta kiemurtelua. Ihan kauhea se hääkuvan otto, kun yksi seisoi kädet selän takana sen näköisenä, että on hirveä ummetus päällä. Uskomattoman kypsää ja ystävällistä toimintaa katielta, että yritti ymmärtää ja tehdä toisen oloa paremmaksi. Mä olisin sen tilanteessa ollut ihan paniikissa, että mikä äijä tämä nyt on. Hauskinta on, että se Katie oli kaikin tavoin "out of his league", vaikka äijä kuvitteli, että on itse joku palkinto, jolle järjestetään joku nainen, joka vastaa omia epärealistisia odotuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukka sulhanen. Inhottava ja ilkeä. Ei ole itse mikään naisten unelma varmaan.
Mulla tuli siinä hääjaksossa hirveä myötähäpeä sen Timin puolesta kun katsoi sitä sen vaivaantunutta kiemurtelua. Ihan kauhea se hääkuvan otto, kun yksi seisoi kädet selän takana sen näköisenä, että on hirveä ummetus päällä. Uskomattoman kypsää ja ystävällistä toimintaa katielta, että yritti ymmärtää ja tehdä toisen oloa paremmaksi. Mä olisin sen tilanteessa ollut ihan paniikissa, että mikä äijä tämä nyt on. Hauskinta on, että se Katie oli kaikin tavoin "out of his league", vaikka äijä kuvitteli, että on itse joku palkinto, jolle järjestetään joku nainen, joka vastaa omia epärealistisia odotuksiaan.
Kameran käydessä puhuessaan viimeiseen asti esitti, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja kyse on vaan jännityksestä ja tilanteen outoudesta ymv, mutta elekieleltään oli kuin hänellä ei olisi mitään käytöstapoja. Alttarilla esitti roolinsa sulhasena peräti suukkoon asti, mutta senkin jälkeen pyyhki huuliaan kuin mikäkin pikkupoika joka pelkää saaneensa suukosta tyttöbasilleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kameran käydessä puhuessaan viimeiseen asti esitti, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja kyse on vaan jännityksestä ja tilanteen outoudesta ymv, mutta elekieleltään oli kuin hänellä ei olisi mitään käytöstapoja. Alttarilla esitti roolinsa sulhasena peräti suukkoon asti, mutta senkin jälkeen pyyhki huuliaan kuin mikäkin pikkupoika joka pelkää saaneensa suukosta tyttöbasilleja.
Mä näin heti Timin ilmeestä kun se näki Katien eka kertaa että ei ollut ollenkaan tyytyväinen morsiameensa.
Eliotin ilme alttarilla oli psykopaatin katse. En usko että Laurie olisi kelvannut vaikka olisi ollut 25 v., jotakin vikaa olisi löytynyt jonka perusteella olisi heivannut, sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjumala mitä käytöstä timiltä. Häissä aivan moukkamainen. Esittää kilttiä mutta sitten kiukuttelee, kun ei saanut sen näköistä morsianta, jonka olisi halunnut.
Tuotantoa myös syyttäisin. Osallistujathan antavat etukäteen toiveen ulkonäöllisistä jutuista, mistä pitävät ja sitten tahallaan valitaan jotakin ihan muuta ja nöyryytetään tätä valittua oikein olan takaa.
Katiehan kertoi, miten on rakentanut uudelleen itsevarmuutensa ex.n jälkeen, joka dissasi hänen painoaan. Törkeää asiantuntijoilta laittaa hänet Timin pariksi, muka tarkoituksena osoittaa, että ulkonäöllisesti päinvastainen (mitä mies toivoi) nainen voisi hurmata hänet. Onhan sarjassa pareja, jotka saavat mitä toivovat, vain luonne-erot poikkeavat totutusta. Katie parka.
Koska tämä kausi on kuvattu? Katsoin äskettäin Netflixistä Täydellinen pari, jossa Dave mukana ja hieman on muuttunut…eikä positiiviseen suuntaan ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjumala mitä käytöstä timiltä. Häissä aivan moukkamainen. Esittää kilttiä mutta sitten kiukuttelee, kun ei saanut sen näköistä morsianta, jonka olisi halunnut.
Tuotantoa myös syyttäisin. Osallistujathan antavat etukäteen toiveen ulkonäöllisistä jutuista, mistä pitävät ja sitten tahallaan valitaan jotakin ihan muuta ja nöyryytetään tätä valittua oikein olan takaa.
Katiehan kertoi, miten on rakentanut uudelleen itsevarmuutensa ex.n jälkeen, joka dissasi hänen painoaan. Törkeää asiantuntijoilta laittaa hänet Timin pariksi, muka tarkoituksena osoittaa, että ulkonäöllisesti päinvastainen (mitä mies toivoi) nainen voisi hurmata hänet. Onhan sarjassa pareja, jotka saavat mitä toivovat, vain luonne-erot poikkeavat totutusta. Katie parka.
Tim sanoi että tahtoo naisen joka on sinut itsensä kanssa ja hyväksyy kroppansa sellaisena kuin on. Eli miehen kielellä tämä tarkoittaa että nainen on laiha ja isotissinen, koska miehen mielestä ylipainoinen nainen ei voi olla sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim on varmaan selittänyt tuotannolle ja kaikille muille, että koska on niin "kiltti", kaikki suhteet aiemmin epäonnistuneet. Ja puhui sarjassa, että ulkonäöllä ei ole väliä. Ilmeisesti katsonut aiempia kausia ja ajatellut, että saa parikseen jonkun sarjassa nähdyistä Barbie klooneista. Ehkä tuotanto ajatteli, että koska jätkä on kokenut kovia ja on niin kiltti, parittavat hänet jonkun toisen kiltin kanssa. Kävi vaan ilmi, että Tim ei olekaan kiltti, vaan ilkeä ja pinnallinen. Hyvin sai ilmeisesti pidettyä nämä piirteet piilossa häihin asti. Mitä tulee katieen, hänhän on kaunis, fiksu. Tim kuitenkin odotti jotain mallin mitoissa olevaa naista. Ei ilmeisesti ole katsonut vähään aikaan peiliin.
Eliotin katse kertoo kaiken hänen luonneviastaan. Huh!
Eliot valitti, että vaimo on pinnallinen kun tykkää merkkilaukuista. Taas tuo ilmiö, että ihminen haukkuu toista siksi mitä itse on. On tosi pinnallista, ettei edes halua tutustua toiseen, vaan tekee vain oletuksia listansa kanssa.
Jos Eliot sanoi asiantuntijoille haluavansa useita lapsia ja Lauren sanoi heille haluavansa vain yhden, niin siinä asiantuntijat mokasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katiehan kertoi, miten on rakentanut uudelleen itsevarmuutensa ex.n jälkeen, joka dissasi hänen painoaan. Törkeää asiantuntijoilta laittaa hänet Timin pariksi, muka tarkoituksena osoittaa, että ulkonäöllisesti päinvastainen (mitä mies toivoi) nainen voisi hurmata hänet. Onhan sarjassa pareja, jotka saavat mitä toivovat, vain luonne-erot poikkeavat totutusta. Katie parka.Tim on varmaan selittänyt tuotannolle ja kaikille muille, että koska on niin "kiltti", kaikki suhteet aiemmin epäonnistuneet. Ja puhui sarjassa, että ulkonäöllä ei ole väliä. Ilmeisesti katsonut aiempia kausia ja ajatellut, että saa parikseen jonkun sarjassa nähdyistä Barbie klooneista. Ehkä tuotanto ajatteli, että koska jätkä on kokenut kovia ja on niin kiltti, parittavat hänet jonkun toisen kiltin kanssa. Kävi vaan ilmi, että Tim ei olekaan kiltti, vaan ilkeä ja pinnallinen. Hyvin sai ilmeisesti pidettyä nämä piirteet piilossa häihin asti. Mitä tulee katieen, hänhän on kaunis, fiksu. Tim kuitenkin odotti jotain mallin mitoissa olevaa naista. Ei ilmeisesti ole katsonut vähään aikaan peiliin.
Timillä ei taida itsetuntemus riittää kertomaan mitä hän haluaa.
Kun katsoin Katieä siinä häämatkakohteessa ensimmäisenä aamuna, niin hän näytti siltä, ettei ollut pessyt edellisen päivän meikkejä pois. huulipunat ja silmämeikit olivat levinneet kasvoille.
Hänellä oli muutenkin sellainen sottainen tyyli, kolme erikoista vanhaa paitaa ja hapsottavat hiukset verrattuna muihin osallistujiin. Kun Katie haluaa miehen ja miehet vaikuttavat olevan ulkonäkökeskeisiä, niin hänellä voisi onnistua paremmin, jos hän saisi jotain tyyliopastusta joltain asiantuntijalta. Miten meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua niin, että ne sopivat hänelle ja korostavat hänen hyviä puoliaan. Sen sijaan, että näyttää sottaiselta asunnottomalta.
Oli kyllä inhottavaa katsoa Timin ja Katien hääjaksoa. Häiden jälkeen Katie vielä tiedusteli, että mikä on vialla ja Tim antoi ymmärtää, että jännittää ja mitä vielä. Ei ollut pokkaa puhua suoraan kameroiden edessä. Sitten yöllä oli herättänyt morsiamen ja kertonut, että ei ole hänen makuunsa. Aikamoinen vätys koko äijä. Ja tuntui, että keskustelussa käänsi asiat täysin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eliot valitti, että vaimo on pinnallinen kun tykkää merkkilaukuista. Taas tuo ilmiö, että ihminen haukkuu toista siksi mitä itse on. On tosi pinnallista, ettei edes halua tutustua toiseen, vaan tekee vain oletuksia listansa kanssa.
Jos Eliot sanoi asiantuntijoille haluavansa useita lapsia ja Lauren sanoi heille haluavansa vain yhden, niin siinä asiantuntijat mokasivat.
Kunhan katsot jakson, jossa John puhuttelee eliotia, tajuat ehkä totuuden. - Hupaisaa, kun vaimo sanoi, että eliot haisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan katsot jakson, jossa John puhuttelee eliotia, tajuat ehkä totuuden. - Hupaisaa, kun vaimo sanoi, että eliot haisi :D
Kerro vähän lisää, mutta älä paljasta liikaa. Alkoi kiinnostaa. Symppaan Eliotia, niin siksi utelen. - eri
Vierailija kirjoitti:
Täysin läpinäkyvästi Eliotin suurin ongelma oli Laurenin ikä. Kaikki muu oli pelkkää selittelyä. Pinnallista sekin, miten Eliot keskittyy omaan ulkonäköönsä. Miehen asuinpaikkakin kertoo paljon, edelliseen kaudenkin viitaten ei Gold Costilla taida muita asuakaan, kuin pinnallisia omaan napaansa tuijottajia.
Ai Eliot on sitä mieltä että hän voisi neuvoa asiantuntijoita?? Annan mun kaikki kestää. Eikös jollain aiemmallakin kaudella ollut joku wannabe-alfa joka mielestään osasi ihmissuhdeasiat paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin läpinäkyvästi Eliotin suurin ongelma oli Laurenin ikä. Kaikki muu oli pelkkää selittelyä. Pinnallista sekin, miten Eliot keskittyy omaan ulkonäköönsä. Miehen asuinpaikkakin kertoo paljon, edelliseen kaudenkin viitaten ei Gold Costilla taida muita asuakaan, kuin pinnallisia omaan napaansa tuijottajia.
Oon samaa mieltä, ikä on se Eliotin ongelma.
Eikö Sierahkaan saanut, mitä halusi...
Joo nämä ns. sattumat on ärsyttäviä. Räikeää tuotannon käsikirjoitusta jolla haetaan draamaa sieltäkin missä sitä ei ole. Adrian tuskin on täysin lapsivastainen, ei kai häntä muuten olisi paritettu Awinhalle. Sääliksi kävi Awinhaa kun hän alkoi selvästi mennä paniikkiin asiasta hääjuhlan aikana.