Mihin kenkäkaupat on kadonneet?
Ajattelin käydä ostamassa jotkut kesään sopivat edulliset kengät, mutta ainakin täällä Helsingissä ei meinaa löytyä kenkäkauppoja. Pitääkö kengät ostaa nykyään netistä, sovittamatta?
Kommentit (31)
Miesten puolelta naisten jalkaan löytyy myös, kun ovat tarpeeksi leveitä. Kannattaa sovittaa.
Vierailija kirjoitti:
Humppilassa on ihana kenkämaailma. Ostan harvoin kenkiä, mutta sieltä viimeksi neljät kengät.
Pitääpä lähteä Humppilaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edulliset? Siis huonot. En koskaan osta halpoja kenkiä. Ne eivät kestä mitään eivätkä ole jalalle hyvät.
Ei kaikki edullinen ole huonoa, eikä kaikilla välttämättä ole laittaa kenkiin edes sataa euroa.
Halonen on nykyään ainoa paikka, missä on isompi valikoima kunnon kenkiä. Urheiluliikkeistä ei ihan joka käyttöön sentään kenkiä löydy. Ns. kenkäkaupat kuten joku Click tms. ovat surkeita, marketeista puhumattakaan. Kaipaan edes K-kenkää takaisin. En pysty tilaamaan kenkiä netistä, ainakin 90 % menisi palautukseen.
Heh, "noitakaupat"? Noitaa tässä nyt tarvittaisiin, et sais mun kämpän putsplank. .... :)
(vieläkö on silllihevosia? Vieläkö isännältä on tallinovi auki.).
Vierailija kirjoitti:
Heh, "noitakaupat"? Noitaa tässä nyt tarvittaisiin, et sais mun kämpän putsplank. .... :)
(vieläkö on silllihevosia? Vieläkö isännältä on tallinovi auki.).
Se tarkoittaa usein sisustusta. Jos etsii erikoisempaa.
Kesälomareissullaan Tuurissa kävijöiden kannattaa käydä Nahkapaikassa. On kenkiä!
Olen jo 10 vuoden ajan ostanut kenkäni vain ulkomailta kun siellä reissaan. Hinta/laatusuhde paljon parempi kuin suomessa
Moni haluaisi ostaa käteisellä tai ladattava kortti s-marketista. Ja lähempää. Ei pelkkä verkkokauppa.