Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä oli käyny Tallinnassa seurustelun alussa

Vierailija
05.07.2026 |

Eikä ollut kertonut mitään. Ihmetyttää, mikähän syy jättää kertomatta..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin alan käymään ulkomailla enkä mitään ilmoittele.

Ap

Hieno idis. Suositan. Stocholm on tähän aikaan mielipahasta kukkeimillaan. Ja autolauttareissu jättekiva! 

Vierailija
22/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh, en tiennytkään, että Tallinnassa käydään vain hengailemassa toisen sukupuolen kanssa. Eikö miehesi siis nyt, kun seurustelette, saa enää mennä edes Tallinnaan? Miten tuo Tukholma, saako hän käydä siellä?

Saa ja meneekin. Ihmetytti vaan kun oli jättänyt mainitsematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kävi nussimassa sikäläistä maksullista..mitäs niistä turhia kertoilemaan..mukavaa muistella joskus,ja vertailla ...

Otti varmaan biohieronnan

Vierailija
24/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän typerin aloitus!

Päivän paras. Ja huolella! 

Vierailija
25/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta olitte tunteneet, eikä maininnut menevänsä Tallinnaan? Joo ei tarvitse jokaista askelta tilittää, mutta hiukan outoa, ettei tuollaista edes mainitse toiselle. 

Vierailija
26/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisen vuotta olitte tunteneet, eikä maininnut menevänsä Tallinnaan? Joo ei tarvitse jokaista askelta tilittää, mutta hiukan outoa, ettei tuollaista edes mainitse toiselle. 

Joo tai olisi edes kertonut sen jälkeen kun oli käynyt. Oli siis käynyt kaverinsa kanssa siellä päiväristeilyllä kaverinsa luona Helsingissä käydessään, 

Itseasiassa n 7,5 kk

Ap

Vierailija
27/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tai olisi edes kertonut sen jälkeen kun oli käynyt. Oli siis käynyt kaverinsa kanssa siellä päiväristeilyllä kaverinsa luona Helsingissä käydessään, 

Itseasiassa n 7,5 kk

Ap

Itse olen seurustellut nyt viisi kuukautta. Asutaan eri kaupungeissa, reissataan molemmat työn puolesta paljon ja ollaan muutenkin tosi itsenäisiä ja halutaan pitää myös se oma elämä. Kumpikin silti tietää suurinpiirtein missä toinen on ja jos jompi kumpi lähtee vaikka reissuun, se kerrotaan jo etukäteen. Ei sitä sen enempää tarvi vatvoa tai tilittää, mutta olisi todella outoa, että toiselle ei mainitsisi jo etukäteen asiasta.

Sorry, mutta itse pidän tuollaista epäilyttävänä. Jos sitä pitää salailla, reissu ei ole ollut asiallinen.

Vierailija
28/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa n 7,5 kk

Ap

Itse olen seurustellut nyt viisi kuukautta. Asutaan eri kaupungeissa, reissataan molemmat työn puolesta paljon ja ollaan muutenkin tosi itsenäisiä ja halutaan pitää myös se oma elämä. Kumpikin silti tietää suurinpiirtein missä toinen on ja jos jompi kumpi lähtee vaikka reissuun, se kerrotaan jo etukäteen. Ei sitä sen enempää tarvi vatvoa tai tilittää, mutta olisi todella outoa, että toiselle ei mainitsisi jo etukäteen asiasta.

Sorry, mutta itse pidän tuollaista epäilyttävänä. Jos sitä pitää salailla, reissu ei ole ollut asiallinen.

Näinpä. Vaikka moni tässä ketjussa sanoi entä sitten niin kyllä se minusta vaan oli outoa ettei ollut kertonut. Ja kun vielä arvosteli reaktiotani niin vielä kummallisemmalta tuntuu. 

Ap

Vierailija
29/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kävi nussimassa sikäläistä maksullista..mitäs niistä turhia kertoilemaan..mukavaa muistella joskus,ja vertailla ...

Päivän selvä hoor house keikka!

Vierailija
30/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti AP:n mies käynyt ryyppyreissulla kavereiden kanssa Virossa. Ei syytä huoleen.

Jos sen sijaan ap epäilee miestään prostituutiopalveluiden käytöstä, niin se on Tallinan reissun perusteella epätodennäköistä. Suomesta huo*ria saa pienemmällä vaivalla (esim. pk-seudulla tapaaminen maksullisen naisen kanssa onnistuu muutamassa tunnissa tai allekin) ja hintataso ei nykyään juurikaan eroa naapurimaasta. Viro kallistunut siinäkin.

Vierailija
31/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa n 7,5 kk

Ap

Näinpä. Vaikka moni tässä ketjussa sanoi entä sitten niin kyllä se minusta vaan oli outoa ettei ollut kertonut. Ja kun vielä arvosteli reaktiotani niin vielä kummallisemmalta tuntuu. 

Ap

Te muikkelit ootte kummallisia. Kaikki täytyy tietää, päivistä pidetään kirjaa, jatkuvalla soitolla "tivataan" lahjoja ja suututaan jos ei muista ensimmäistä pusua tai sen tyttiksen kolmannen nimen nimipäivää...LOPETTAKAA! Kolme vuotta poikamiehenä ja aina kun luen tallaisia päätän että pysyn myös, säästyy niin monelta harmilta...

Vierailija
32/32 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa n 7,5 kk

Ap

Ap

Te muikkelit ootte kummallisia. Kaikki täytyy tietää, päivistä pidetään kirjaa, jatkuvalla soitolla "tivataan" lahjoja ja suututaan jos ei muista ensimmäistä pusua tai sen tyttiksen kolmannen nimen nimipäivää...LOPETTAKAA! Kolme vuotta poikamiehenä ja aina kun luen tallaisia päätän että pysyn myös, säästyy niin monelta harmilta...

No niin varmasti kannattaakin, jos sulle ei ole luontevaa kertoa kumppanillesi: "Ajateltiin käydä huomenna Samin kanssa päiväristeilyllä Tallinnassa"