Kun matkustan, pääsen sellaiseen flowtilaan, jossa kaikki on mahdollista
Ja aika lentää siivillä ja tunnen olevani elossa. Suomessa tällaista oloa ei koskaan tule.
Kommentit (7)
Matkustaminen avartaa. Itse kävin viimeeksi Turkissa Efesoksessa. Kyllä kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta jos matkalta palaaminen tuottaa tyhjyyden tai masennuksen tunteita, on matkailussa kyseessä mahdollisesti omien päänsisäisten ongelmien pakeneminen.
Niin ja arki se tulee joka paikassa vastaan. Jos asettuu asumaan ulkomaille, on töissä käytävä, korjattava autoa, maksettava verot ja vuokrat jne. Kielimuurin kera.
Toki ihmiset on usein siellä aurinkoisempia, mutta lähes poikkeuksetta arjessa byrokratiaa tai hidasteita enemmän.
Kaikki on mahdollista, kuten mikä? (kysyn kun en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa matkailussa on)
Mulle tuli kerran Suomessa junamatkalla tuollanen ihme flow-tila. Olisin vain halunnut jatkaa matkustamista, kaikki tuntui mahdolliselta ja oli karua tulla kotiin sen jälkeen. Jännä tunne kyllä. Ulkomailta kun palaan, olen aina hyvin onnellinen kotiinpaluusta.
ap on siis usein tripeillä. Se on Suomessa laitonta.
Sama juttu, mutta jos matkalta palaaminen tuottaa tyhjyyden tai masennuksen tunteita, on matkailussa kyseessä mahdollisesti omien päänsisäisten ongelmien pakeneminen.