Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni munaisena eläminen

Vierailija
05.07.2026 |

Olen +40 ja micromunan omaava ja lisäksi laukean aina alle puolen minuutin. Uusinta kierros ei onnistu. Olen aina koko ikäni hävennyt ja peitellyt munaani. Esim uimahallissa käyn uikkarit jalassa suihkussa ja sauno en ikinä jos ei ole silleen että saa mennä uikkareissa. Kaikki työnantajan ja kavereiden sauna illat pitää skipata ja keksiä syitä miksi en tule. Joka kerta kun käyn suihkussa, kusella, tai kun vaan nään munani niin ahistaa nähdä itsensä ja miettii miks kukaan haluis tällaista. Kukaan ei kyllä haluakaan, en ole koko elämäni aikana kuullut että joku haluis minua seksuaalisesti. Ymmärrän kyllä täysin ettei kukaan halua tällaista kun ei mitään saa. Itse elän parisuhteessa tälläkin hetkellä ja ollut jo 3v mutta ei ole seksiä käytännössä ollenkaan. Kerran ollut nyt 7kk aikana seksiä. Nyt vaikka tekeekin mieli aina niin en silti halua edes harrastaa seksiä kun siitä ei tule kun pettymys molemmille ja ahistus. Sitten kirjotan jo valmiiks että on käsi ja suu millä tyydyttää mutta ei sitäkään kukaan jaksa pitemmän päälle että joka kerta käsin ja suulla. Sitten kusella käynti niin aina käytävä istuiltaan ja painettava pippeliä alaspäin kun se lepää vaakatasossa pallien päällä ettei roiski joka puolelle. Onko muilla kokemuksia? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolle mitään oikein kumpikaan voi

Vierailija
2/2 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän peittelyn ja jatka vaan jos se on ok. Kumppanin saa orgasmiin muillakin konstteilla, nuolemalla, sormilla ja leluilla, niin ja mielikuvitus. Kun kuppani on tyydytetty, niin itsetunto voi kasvaa ja ajan kanssa voi kestävyyskin lisääntyä. Pää pystyy ja panemaan, muista mielikuvitus on köyhän huvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän