Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amos Rex - mitä vit..

Vierailija
05.07.2026 |

Käytiin Amos Rex näyttelyssä. Aivan järkyttävää kuraa. Ihan kuin sinne olisi koottu jotain mielenterveyspotilaiden tekeleitä. 

Joku oli oikeasti tehnyt videon siitä, kun menee lapio kädessä metsään ja on paskantavinaan siellä. Eikä se ollut edes huonoin "taide"teos.

Neljä tummaksi maalattua neliötä seinällä olivat kyllä tosi puhuttelevia... eiku.

Siinä mielessä ei mennyt 22e hukkaan, että jäihän siitä pohdittavaa pidemmäksi aikaa. Kuten, että maksetaanko niille "taiteilijoille" rahaa verorahoista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kannattanut tutustua amos rexiin etukäteen?

Vierailija
2/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Olen miettinyt välillä, että pitäis käydä. Eipä näköjään tarvitsekaan miettiä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin näyttelyssä pari viikkoa sitten ja tykkäsin joistain teoksista. Tosin käyn näyttelyissä sillä ajatuksella, että kaikesta taiteesta ei tarvitse pitää, sillä huonokin taide on elämys. (Museokortti mahdollistaa onneksi nämä seikkailut edullisesti.)

Vierailija
4/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Olen miettinyt välillä, että pitäis käydä. Eipä näköjään tarvitsekaan miettiä enempää.

Uskotko sinä jotain mammapalstalla sönköttävää tuntematonta? Mistä moinen lapsenusko?

Vierailija
5/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortilla ei menetä huonoon näyttelyyn tuota summaa, kun voi käydä monessa paremmassa monta kertaa.

Ts. en maksaisi enää noita kertamaksuja.

Vierailija
6/6 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko sinä jotain mammapalstalla sönköttävää tuntematonta? Mistä moinen lapsenusko?

Sinua ei siis kannata uskoa. 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi