Miten joku voi laittaa lapselleen pipon, jossa lukee "avohoidossa"
Kommentit (15)
lapsi on pukenut sen huvikseen päähänsä. Huomatessaan aikuisten reaktiot, lapsi on halunnut entistä kovemmin pitää pipoa päässään. Näin meillä yleensä.
ei tarvitse muuta kuin nähdä jollain joku tekstipipo/paita päällä niin heti tietää millainen ihminen on kyseessä. Ja tässä ap:n tapauksessa... noh, tarvitseeko sitä edes sanoa.
mutta lasten mielenterveysongelmat ja hoidon puute ovat sen verran ajankohtaisia asioita, ettei niillä pitäisi leikkiä.
Jos on niin (mitä en kyllä usko), että lapsella on oikeasti mielenterveysongelmia, on minusta vähän tökeröä kertoa se pipolla.
Omaa lastani en haluaisi leimata mielenterveysongelmaiseksi.
Huono vitsi.
Monenlaisia printtipipoja on nähty ja suurin osa niistä on ihan hauskoja tai ainakin menetteleviä. Supermies, prinsessa, levon tarpeessa, kullanmuru ynnä muut menettelee pienenkin päässä.
Mutta olen myös törmännyt muutamaan aivan törkeään ylilyöntiin enkä voi kuin ihmetellä vanhempien älyä. Esim puistossa ulkoilee yksi poika, jolla on usein päässä pipo, jossa lukee "panomies". Avohoidossa-pipoa en ole nähnyt, mutta "terapian tarpeessa" ja "ihan hukassa" -pipot eivät naurattaneet minua ollenkaan.
kaikennäköstä mummin kultaa ja isin tyttöö.. ja on mun sukulaispojillani kyllä täystuhoa ja termiittiä, mut tämmöset on kyl jo ehkä vähän liikaa..
pipoa päähän, jossa lukee esim. avohoidossa. Ja oon tullut siihen tulokseen että, ei ole :D
Prinsassa-pipo ja yms. on ihan jees.
Eikö ole hyvä, että aihetta ylläpidetään otsikoissa. Ei se lapsi siitä muuksi muutu, vaikka sen pipossa lukisi "kakkapää". Jos aikuinen ei osaa ohittaa tekstiä leimaamatta lasta, voisi aikuinen tarkistaa asenteitaan. Eikö nuo mielenterveysaiheiset vaatteet osittain tue mielenterveystyötä, siis niistä maksetaan provikat sinne? Minä muistelisin näin.
Eikö ole hyvä, että aihetta ylläpidetään otsikoissa. Ei se lapsi siitä muuksi muutu, vaikka sen pipossa lukisi "kakkapää". Jos aikuinen ei osaa ohittaa tekstiä leimaamatta lasta, voisi aikuinen tarkistaa asenteitaan. Eikö nuo mielenterveysaiheiset vaatteet osittain tue mielenterveystyötä, siis niistä maksetaan provikat sinne? Minä muistelisin näin.
että näkis valokuvan itsestään missä sillä on päässä pipo jossa lukee vaikkapa "idiootti". Mun mielestä jokainen vanhempi voi käyttää vähän järkeä tossa asiassa. Kyseessä on kuitenkin lapsi joka ei itse osaa lukea.
Kerrottakoon tähän nyt se että, tää samainen tytär halusi 9-vuotiaana pipon, jossa luki "erittäin hyvä, ellei täydellinen". En suostunut ostamaan, sai kyllä teksti pipon ja yhdessä se valkattiin, mutta jotain rajaa..
Sehän on Nylon Beatin biisi, joka on mun mielestä ihan hauskaa sukupuoliroolituksella leikkimistä. Siinä vaan roollit on käännetty päälaelleen ja naisella on oikeus olla erittäin hyvä ellei täydellinen.
Sä ehkä tiedät että kyse on jonkun biisistä, mutta tietääkö esim. joku vanhempi mies tai nainen. Kyseinen teksti voidaan myös liittää asioihin, jotka ei kuulu vielä 9-vuotiaan elämään.
muotiverkkarit, lantiomallia, jossa perseen päällä lukee "dream" tai "fantastic" - oikeastaan en voi kuvitella minkään ikäistä ihmistä pitämässä päällään sellaisia housuja, tekstillä tai ilman, mutta se teksti on kyllä outo.
ne lantioverkkarit joissa lukee jotain "ota minut väkisin" tai sen sellaista kuuluu ehdottomasti ylipainoiselle 40+ perheenäidille...
monenlaiset tekstipipot ymmärrän, tätä en.