Milloin Suomileijonakorusta tuli oikeistolainen symboli?
Kommentit (30)
Se on aina ollut natsisymboli, itse perkeleen luoma.
1990-luvun alussa, veikkaan. N-liiton loputtua oikeistolaisemmat ja nationalistiset ajatukset nousivat uudelleen pintaan sen lähellä oltuaan sammutettuina hyvin pitkälti vuodesta 1945.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että jos Kustaa Vaasan arkun koristelivat aikanaan moisella Ruotsin itämaan natsisymbolilla?
Ei se nyt sitä ole sen muinoisen me-too - n vaimennuttua. Silloin tummien sukkahousujen pitäminen ja hiusten letittäminenkin oli kuolttuuristta omimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että jos Kustaa Vaasan arkun koristelivat aikanaan moisella Ruotsin itämaan natsisymbolilla?
Se on nyt aivan eri asia. Suomen kansa on natsikansaa ja toivottavasti se "väestönvaihto" tapahtuu.
Muumien lapset eivät ansaitse syntyä.
Vasemmistolaiset eivät ole olleet isänmaallisia vuosikymmeniin.
Ainoa kavereistani, jolla on leijonakoru, on tumamihoinen maahanmuuttaja. Ja mulla on kyllä ihan aitoja rasistejakin kavereissa.
Miksi leijona mitenkään edustaisi Suomea? Leijonat kuuluu savannille.
Suomi - Leijona on tunnus kaikille
Heille, jotka kunnioittavat Suomea ja suomalaisia ja haluavat edistää suomalaisia arvoja. Suomi - leijona ei siis edusta vasemmiston arvoja.
Silloin kun pelkästään oikeistolaiset alkoi käyttämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi leijona mitenkään edustaisi Suomea? Leijonat kuuluu savannille.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset eivät ole olleet isänmaallisia vuosikymmeniin.
Korjaan: koskaan olleet
Ei ole mitään tekemistä oikeistolaisuuden tai vasemmistolaisuuden kanssa vaan on isänmaallinen symboli. Muut paitsi globalistit voi käyttää
Vierailija kirjoitti:
1990-luvun alussa, veikkaan. N-liiton loputtua oikeistolaisemmat ja nationalistiset ajatukset nousivat uudelleen pintaan sen lähellä oltuaan sammutettuina hyvin pitkälti vuodesta 1945.
Ai kun halutaankin pitää kiinni isänmaasta rajattomaksi pyrkivään vallan ja keskitetyn hallintotyrannian sijaan?
Kun joku keksi näin: hei! Me voidaan loukkaantua tästä!
Vierailija kirjoitti:
Kun joku keksi näin: hei! Me voidaan loukkaantua tästä!
Ja se joku oli vassarit.
Ei ollut ainakaan ysärillä tai 2000-luvulla.
Nykyisin Suvivirsi ottanut vaakunaleijonan paikkaa tässä.