Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin tarjonta naisille

Vierailija
04.07.2026 |

Kysymys on osoitettu naisille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla runsaasti valinnanvaraa sinkkumiehissä? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkumiehet ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat ja sporttiset sinkkumiehet pommittavat sinua treffikutsuilla ja tyrkyttävät itseään sinulle? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille?

3. Entä jos olet viimein tavannut jonkun mukavan miehen jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin miehen löydän"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei. Tiesin että siinä on vain miehet siltä ikähaitarilta jota hain, ja 50km säteeltä.

2. Ei, koska eihän kukaan siellä voi tyrkyttää itseään ellei ensin synny mätsiä. En etsinyt sporttimakeja vaan lumilautailijaa.

Tai no, joku ihme creepy peräkylän ukko lähetti superliken jossa viestissä kertoi että minun PITÄÄ vastata tykkäykseen koska hän käytti tähän ainoan superlikensä ja naiset huijaa apissa kun ei vastaa. En vastannut.

3. Ei, koska kun tapasin sen lumilautailijani, niin poistettiin molemmat appi seuraavana päivänä.

Vierailija
2/5 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tarjontaa ja tosi huonoja. Kyllä siellä 500 (1.vrk) joukossa voi olla yksi hyväkin, mutta kuka niiden kaikkien tykkäysten kanssa jaksaa postailla..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa tarjontaa ja tosi huonoja. Kyllä siellä 500 (1.vrk) joukossa voi olla yksi hyväkin, mutta kuka niiden kaikkien tykkäysten kanssa jaksaa postailla..?

Jep, appi kyllä sanoi että Tykkäyksiä oli heti yli 100. Mutta aina kun tuli valittavaksi se peli missä näki että kuka on tykännyt sinusta, ne oli jotain swingers pariskuntia tai aivan olmeja miehiä.

Vierailija
4/5 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen karkkikauppa naisille. Vanhentuneita, limaisia, homeisia, pahanmakuisia, lattialle tipantaneita, puoliksi syötyjä karkkeja tarjolla. Hyvät on jo viety.

Vierailija
5/5 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hetken maksullinen versio ja tykkäyksiä tuli 2 viikossa 700. Mutta ei niillä tykkäyksillä tee mitään kun ovat liian kaukana, liian vanhoja, tyhjiä profiileja, lyhyttä juttua hakemassa, kuvattomia=varattuja ja ne loputkin muuten epäsopivia tai epäkiinnostavia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi