Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista jutuista kotiisi haaveilet?

Vierailija
04.07.2026 |

Mulla on tämän hetken haaveina pallotuoli (pitäisi olla kyllä ihan eri talokin) ja venäläiset ns. juhlaikkunan kehykset.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursiivouksesta ja että joku myisi mun puolesta kaiken ylimääräisen tavaran hyvään hintaan.

Vierailija
22/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta keittiön pöydästä ja tuoleista sekä sohvasta jossa toisessa päässä divaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalia seiniin,uusi lattia ja kunnon terassi, uudet huonekalut.... Onhan noita, toiveita. Puuttuu vaan rahat 

Vierailija
24/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audio Note UK:n Level 5:n stereosetti. Kontabassokin olisi kiva.

Vierailija
25/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suursiivouksesta ja että joku myisi mun puolesta kaiken ylimääräisen tavaran hyvään hintaan.

Samixet!

Ap

(Mä oon muuten vuosien jälkeen ekaa kertaa kesälomalla ja itse asiassa just hinnoittelin lastenvaatteita kirpparia varten. Ja oon siivoillutkin.)

Vierailija
26/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalia seiniin,uusi lattia ja kunnon terassi, uudet huonekalut.... Onhan noita, toiveita. Puuttuu vaan rahat 

Mulla ihan samasta jutusta puute, aikamoinen yhteensattuma!

Ap

Vierailija
27/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaa. mistään kumpaankaan kotiin. Sisustukset on mieleiset ja täydrelliset jo nyt. 

Tai no 2. kodin yhteen makuuhuoneeseen vanha valkoinen kulunut käsinojallinen tuoli voisi olla kiva muttei välttämätön. Ja lakanoita voisin haluta uusia Suomen kotiin. 

Vierailija
28/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tilaa ainakin yhden huoneen verran plus kunnollinen vaatehuone vaatekaappien lisäksi.

Vierailija
29/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ikkunst ja paljon huonekasveja. Haluaisin asua viidakossa. 

Vierailija
30/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tilaa ainakin yhden huoneen verran plus kunnollinen vaatehuone vaatekaappien lisäksi.

Ja oma piha tai ainakin isompi / fiksumman mallinen parveke paremmilla näköaloilla sekä oma sauna. Joo pitäisi saada kokonaan uusi koti. 

Vierailija
31/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile asumisen suhteen mistään muusta, kuin että muuten kivan asuinalueen eräs ikävä häirikköperhe muuttaisi pois. Se olisi aivan mahtava ilouutinen, jos nyt jonakin päivänä näin tapahtuisi. Kerralla niin suuri  muutos parempaan, kaikin tavoin! Ei häirikköjä, ei mielipahaa, ei heidän tuottamia lukuisia harmeja muille ihmisille. Muu naapurusto on ihan riittävän ok.

Tulisipa tilalle sitten jotain asiallisia ihmisiä. Miksei mukaviakin, aina plussaa sellaisesta, muttei senkään niin väliä, koska pelkkä neutraali ja fiksu riittää.

Vierailija
32/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalohaikaroitten kahluualtaan, turvakamerat ja täytetyn sapelihammastiikerin.

Meillä liippaa liki. Kiinteistö on valvottu, jalo- ja kaulushaikarat viihtyvät tuossa rannassa ja meillä on useampiakin täytettyjä eläimiä, tosin ei (vielä) tiikeriä.

Eikös kaulushaikara ole se, jonka ääni kuulostaa puolityhjään puolentoista litran limupulloon puhaltamiselta? Meillä on tuolla noin kilometrin päässä kurkien kahluuallas, eli kosteikko. Ne viettävät kevätkuukaudet tässä ympärillä pelloilla ja menevät sitten kosteikolle pesimään. Sieltä kuuluu kesälläkin välillä kailotusta.

Ap

Pulloonpuhaltajapa hyvinkin. Täällä kurjet viihtyvät tuossa läheisimmän saaren kaislikossa ja ruovikossa, oikein oiva ruokailupaikka sammakoineen joiden kurnutus kuuluu keväisin meille asti.

Vierailija
33/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/35 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijasta. Siis kotona asuisi muija.

Vierailija