Onnellinen parisuhteeni tuhottiin levittämällä minusta ilkeitä juoruja selkäni takana.
Olen vieläkin, vuosikymmenien jälkeen, katkera kun miesystäväni jätti minut, kun hänelle juoruttiin minua halventavia juttuja.
N 76v
Kommentit (24)
vanhempani tekivät tuo 30 v. mädätkööt helvetissä
No miesystäväsi sen lähtemispäätöksen teki. Jos hän uskoi juorut todeksi, niin suhteenne ei ollut niin hyvä kuin luulit.
Vierailija kirjoitti:
On tehty, moneen kertaan. Levitetty täyttä pskaa selän takana, oikein erikseen kyselty, onko joku kiikarissa, että pääsisivät etukäteen lyömään kapulan rattaisiin eli osaisivat mustamaalata juuri sille tyypille tai vielä ennemmin sen kavereille, jotta jutut menisivät paremmin läpi.
Osa suhteista tuhottu ja osassa toinen osapuoli kertonut mulle, mutta on pelännyt näiden ilkimyksien kostoa, joten mitään virallista suhdetta ei siitä tullut, koska pelkäsi joutuvansa samalla tavalla tikun nokkaan ja somessa pilkattavaksi, lopulta pelannut näiden juorukellojen kanssa moneen suuntaan. Samojen surkimusten alhainen ja valheellinen kostomeno moneen kertaan kostetuista asioista oli naamioitu joksikin ihmissuhdeshakiksi.
Jätä se some ja keskity ihmissuhteisiin todellisessa elämässä.
Orastavan suhteen saa helposti poikki levittämällä juoruja, mutta pitkäaikaista suhdetta on vaikea rikkoa pelkillä huhupuheilla.