voisiko joku selittää mikai koiria ei voi viedä 2026 uimarannoille
Mitä jos metsästä tulee kettu ja pissii järveen?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turvallista eläimelle itselleenkään tuollainen.
Mikä siellä rannalla on vaarallista koiralle mutta turvallista lapsille?
Lapset tietenkin. Lasten takapuolet pestään siinä vedessä, se on vaarallista juoda koirankin. Lapset juoksee huutaa ja kiljuu ja heittelee hiekkaa ihmisten ja koirien päälle. Täällä on lähellä yksi ainut ranta johon saa koiran viedä, mutta ei ole lapsivapaa sekään, vaikka lähellä on turvallinen ranta lapsille
Miks hiivatissa se rakki on retuutettava joka paikkaan allergisten kuisaksi?
Huono vertaus. Jokunen kettu vs.laumoittain vasikankokoisia rakkeja, joidwen omistajat keskittyvät puhelimeensa. Rannalla olevat lapset peloissaan.
Hyvä vain, että rannat ovat koiravapaata aluetta. Hyökätkööt piskit omistajiensa kimppuun eikä viattomien ihmisten.
Vierailija kirjoitti:
Rakki kusee paskantaa ja räksyttää haisee.
Totuus
Voiko joku selittää miksi kysellään päivänselviä asioita?
Koita nyt vi...... ymmärtää että niitä koiria ei tarvitse kuskata joka paikkaan. Oltiin äsken ravintolassa Nauvossa ja pisteet sille ravintolalle joka ei päästänyt koiraa sisätiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakki kusee paskantaa ja räksyttää haisee.
Totuus
Hirveän huonosti hoidat jos koirasta on tullut räksyttävä haiseva rakki. Vie eläinsuojeluun äläkä ota enää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät pidä koirista, jotkut jopa pelkäävät niitä. Ei todellakaan ole mukavaa, että koiran omistajat olettavat, että sen oman rekun voi viedä ihan joka paikkaan.
Nosiis täähän on sen pelkääjän ongelma, ei mun tai mun koiran ongelma. Tollasiin turhiin pelkoihin voi hakee hoitoo ei oo mun velvollisuus huomioida ihmisten pääongelmii. Mä vien koirani just minne mä haluun.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko koirapuistoon viedä pieniä lapsia leikkimään? Mitähän siinäkin kävisi? Mietipä sitä.
Mikä estää. Sopu sijaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät pidä koirista, jotkut jopa pelkäävät niitä. Ei todellakaan ole mukavaa, että koiran omistajat olettavat, että sen oman rekun voi viedä ihan joka paikkaan.
Nosiis täähän on sen pelkääjän ongelma, ei mun tai mun koiran ongelma. Tollasiin turhiin pelkoihin voi hakee hoitoo ei oo mun velvollisuus huomioida ihmisten pääongelmii. Mä vien koirani just minne mä haluun.
Et muuten onneksi takuulla vie. Et varmasti vie suurimpaan osaan paikkoja, ravintolat, kahvilat, ruokakaupat, sairaala, uimaha jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisillä kaikenlaista muutakin epämukavaa jonka haluaisi pois, mutta eläimiä on niin helppo vihata ja kohdistaa niihin kaikki turhaumansa. Normaalisti ne ei juurikaan oikeasti häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisillä kaikenlaista muutakin epämukavaa jonka haluaisi pois, mutta eläimiä on niin helppo vihata ja kohdistaa niihin kaikki turhaumansa. Normaalisti ne ei juurikaan oikeasti häiritse.
Pelkkä naapurin koiran haukkuminen silloin tällöin ärsyttää.
Nykyajan egoistinen ihminen ei huomioi muita ihmisiä. Vi.......... .
Vierailija kirjoitti:
Jos näen rannalla koiran niin tapan sen siihen paikkaan.
Kaipaat varmasti kommenttia typerään viestiisi. Koira ei saa olla rannalla, mutta ei sitä saa vahingoittaa. Eläinsuojelusyistä, ja koska se on jonkun omaisuutta. Ampuminen muutenkin kielletty. Siinä jo kolme syytekohtaa ellei viedä suoraan pöpilään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan egoistinen ihminen ei huomioi muita ihmisiä. Vi.......... .
Egoistista on kieltää hyvin hoidetut lemmikit tolkun ihmisiltä.
Semmoset psykoosit tänään.