Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan pullamössö, miten voisin karaistua?

Vierailija
04.07.2026 |

Musta tuntuu tällä hetkellä että kotihommat ja työt tuntuu ihan turruttavilta ja elämä on jotenkin sellaista ihan täysin mukavuudenhaluista mässäilyä. 

Haluaisin jonkun kokemuksen, joka herättelis mua taas elämän perusasioiden äärelle. (Varmaan joku työleiri luonnossa jossa joku potkis perseelle)

En saa aikaiseksi mitään järkevää ja koko ajan muka mielummin teen jotain helppoa ja mielekästä kuin kehitän itseäni. Tykkään vältellä kotitöitä.

Miten saan itseäni niskasta kiinni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis 30v. Lähisuvussa on mt ongelmia ja itselläkin mielenterveys siinä rajoilla, et tarvitsisin jonkun tervehenkisen ravistuksen. Ei missään nimessä mitään lääkkeitä tai julkista mielenterveyshoitoa.

Ap

Vierailija
2/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sateella sieniä poimimaan. Takaisin vasta kun kori on täynnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se nykyihmisen ongelma on. Asiat on paremmin kuin ikinä ja mitä tekee ihminen? Kun mahdollisuuksia on valtavasti ja kaikki elämän ihmeet käden ulottuvilla, niin ihminen sitten mieluiten laiskottelee ja mässää ja tuijottaa ruutua. Rapakunnossa sekä henkisesti että fyysisesti. 

Tuohon kun keksiskin joku ratkaisun. 

Vierailija
4/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se nykyihmisen ongelma on. Asiat on paremmin kuin ikinä ja mitä tekee ihminen? Kun mahdollisuuksia on valtavasti ja kaikki elämän ihmeet käden ulottuvilla, niin ihminen sitten mieluiten laiskottelee ja mässää ja tuijottaa ruutua. Rapakunnossa sekä henkisesti että fyysisesti. 

Tuohon kun keksiskin joku ratkaisun. 

Lähde sinäkin sieniä etsimään tai marjaan.

Vierailija
5/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika paljon ADHD-jutuilta. Itsellä samaa.

Vierailija
6/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika paljon ADHD-jutuilta. Itsellä samaa.

Oon ollut tutkimuksissa ja ne viittasivat selkeästi Add. Lähete tuli erikoissairaanhoidosta silti bumerangina takaisin.

Vierailija
7/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sieneen lähtemistä.

Tai metsään muuten vaan.

Ei kannata niin kovin miettiä miksi tuntuu tältä, miksi minä koen näin, mistä tämä johtuu… ihan vaan kumpparit jalkaan ja ovesta ulos tuntui miltä hyvänsä. Teot ratkaisee, ei tuntemukset. Ja luultavasti sen metsälenkin jälkeen tuntuu paremmalta.

Vierailija
8/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskotteluhan ei sovi ihmiselle yhtään vaikka tuntuukin mukavalta siinä hetkessä. Seurauksena on sellaista kaikkeen tyytymätöntä mukavuuden maksimointia. 
Yritä pysyä aktiivisena ja sosiaalisena, mene mihin tahansa, puhu ihmisille, tee asioita, liiku.

Vierailija
9/9 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde sateella sieniä poimimaan. Takaisin vasta kun kori on täynnä. 

Kyllä mä oon vuosia käynyt sienestämässä. Tykkään kerätä marjatkin itse, vaikka usein aika pieniin määriin jää kerääminen.

Viikko sitten viimeksi kävin sienessä. Sateeseen voisin lähteä tarpomaan. Yleensä käydään hyvällä säällä. Tänäänkin ehdotin perheelle että lähdetään, mutta ei tuo toinen puolisko halua ukkosella lähteä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi