Iso epäsuhta ns. markkina-arvossa pitkässä parisuhteessa
Mies 50v, edennyt korkeaan asemaan, huipputulot, pitkä ja hyväkuntoinen. Sinkkuna tapailisi 20 vuotta nuorempia instapimuja.
Nainen 50v, vuodet näkyvät, edes omanikäisen miehen saaminen sinkkuna olisi vaikeaa.
Miten tällaisessa tilanteessa suhde pysyy koossa?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Naiset rupsahtavat viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
....ja sitten heti 60 jälkeen jyrkkä alamäki. Mitäpä luulet, miksi miehet kuolee nuorempina kuin naiset? Ylipaino? Sydän- ja verisuonisairaudet? Sydäninfarkiti?Aivohalvaukset? Kaikki elintapasairauksia.
Että meeppä nyt lässyttää muualle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pitkä parisuhde ei kaadu vanhenemiseen. On yhteisiä juttuja, huumoria, läheisyyttä ja seksiä. Toinen on myös paras ystävä, jonka kanssa on seilattu monet karikot.
Ei rakkaus kaadu ulkoisiin seikkoihin.
Niin JOS on läheisyyttä ja seksiä. Aika monessa suhteessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota ennakoiden en mene naimisiin kuin vasta noin 40-45-vuotiaana noin 20-vuotiaan naisen kanssa, joten ei tarvitse tämän ikääntymistä ihan hetkeen murehtia. Tällä hetkellä tapailen 17-vuotiasta. Vähän säälittää ne hyvin säilyneet viehättävät miehet, jotka ovat jumissa ennenaikaisesti rupsahtaneen naisen kanssa, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. M35
Joo no ei tule onnistumaan. 20v nainen näkee jo 30v miehen liian vanhana.
Niin, jos olisit lukenut viestini, olisit huomannut, että sanoin nyt 35-vuotiaana miehenä deittailevani 17-vuotiasta tyttöä. Tämä on vain yksi lukuisista omakohtaisista esimerkeistä, jotka jo kumoavat paskapuheesi.
Juujuu, Pertti. Hoitsut tulee kohta vaihtaa katetrisi, niin voit taas päivittää, miten "sait" parikymppiseltä 😂😂😂😂😂 Oota nyt rauhhassa, niillä on taas ollut kiireinen aamu.
Mä tuun moikkaa sua taas iltapäivällä ja voidaan höpsötellä, mitä vaimosi sanoisi jos tietäisi, että kaikki sun omaisuus tuleekin mulle, eikä hänelle 🤗 Nauretaan taas vedet silmissä.
T Lissu, 19v
Surullista, että keski-ikäinen nainen alentuu noin lapselliseen kommentointiin. Minun viestini oli täysin vakava ja myös totuudellinen. Tämän varmaan itsekin aistit ja sehän sinua ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyypillisesti yliarvioivat oman markkina-arvonsa
Tämähän se olisi. Juoppo sukulaiseni, jolla on hampaiden tilalla mustia nysiä suussa ja röllipeikon ulkonäkö, kuvittelee pienissä nousuissa olevansa suuri naistenmies ja kunnon orho. Valtaosa miehistä on harhaista porukkaa, mitä tulee siihen omaan "markkina-arvoon", joka on muuten btw oksettava konsepti. Ei tässä mitään ihmiskauppaa olla käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Naiset rupsahtavat viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
....ja sitten heti 60 jälkeen jyrkkä alamäki. Mitäpä luulet, miksi miehet kuolee nuorempina kuin naiset? Ylipaino? Sydän- ja verisuonisairaudet? Sydäninfarkiti?Aivohalvaukset? Kaikki elintapasairauksia.
Että meeppä nyt lässyttää muualle.
En uskoisi, jos en itse näkisi, että miehet todella luulee olevansa kuumaa kamaa 60+, vaikka sekä sairaus- että kuolintilastot puhuu aivan jotain muuta. Joku kuolemattomuusharha ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota ennakoiden en mene naimisiin kuin vasta noin 40-45-vuotiaana noin 20-vuotiaan naisen kanssa, joten ei tarvitse tämän ikääntymistä ihan hetkeen murehtia. Tällä hetkellä tapailen 17-vuotiasta. Vähän säälittää ne hyvin säilyneet viehättävät miehet, jotka ovat jumissa ennenaikaisesti rupsahtaneen naisen kanssa, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. M35
Niin, jos olisit lukenut viestini, olisit huomannut, että sanoin nyt 35-vuotiaana miehenä deittailevani 17-vuotiasta tyttöä. Tämä on vain yksi lukuisista omakohtaisista esimerkeistä, jotka jo kumoavat paskapuheesi.
No et deittaile. Et olisi noin vihainen ja katkera jos olisi noin!
En minä ole vihainen ja katkera. Älä projisoi omia tuntemuksiasi muihin. Mutta hypoteettisesti, miksen muka voisi olla "katkera" tai "vihainen", tapailin sitten ketä tahansa? Miten nämä poissulkisivat toisensa? Ei seurustelu välttämättä tuo mitään ikionnea ja autuutta.
Mitä ihmettä tarkoittaa 17-vuotiaan "tapailu". ? Kyllä 35-vuotiaan olisi pitänyt jo asettua aloilleen!
Jaa-a, olisiko pitänyt siis pyytää tätä tyttöä naimisiin jo ensitapaamisessa? Normaalisti tutustuvat toisiinsa hetken aikaa ennen kuin "asettuvat aloilleen".
Toivon tosiaan että jäät yksin jos olet vaihtamassa hyvän kumppanin hänen vanhenemisensa takia. Kuulostat todella pinnalliselle ja kyllähän sinäkin ainakin 10-15 vuoden päästä olet jo eläkeiässä ja rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, mutta kohta oot kuuskymppine
Sitten olikin jo lähtö lähellä toinen jalka arkun kannen raossa ja edelleen vaan kuolemattomuusharha päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, Pertti. Hoitsut tulee kohta vaihtaa katetrisi, niin voit taas päivittää, miten "sait" parikymppiseltä 😂😂😂😂😂 Oota nyt rauhhassa, niillä on taas ollut kiireinen aamu.
Mä tuun moikkaa sua taas iltapäivällä ja voidaan höpsötellä, mitä vaimosi sanoisi jos tietäisi, että kaikki sun omaisuus tuleekin mulle, eikä hänelle 🤗 Nauretaan taas vedet silmissä.
T Lissu, 19v
Surullista, että keski-ikäinen nainen alentuu noin lapselliseen kommentointiin. Minun viestini oli täysin vakava ja myös totuudellinen. Tämän varmaan itsekin aistit ja sehän sinua ärsyttää.
Noh Pertti, tiedän kyllä kaiken. Olethan jo saanut aamulääkkeesi? Nähdään illalla.
T Vaimosi Ritva 75v
No en tiiä. Kaikki hyvät naiset siinä ikäluokassa 30-40 ovat varattu. ja me seurustelemma ikäisemme miehen kanssa.
En tiedä uskonko markkina-arvoon ja tasoteoriaan, mutta eikö niissä absoluuttinen ykkössääntö ole se, että haaveilla voi, mutta reaalimaailmassa samantasoiset ovat yhdessä? Vaikka ap ja hänen vaimonsa olisivat sellaisia kuin aloitus kertoo, jotkut muut aloituksessa kätevästi kertomatta jääneet seikat saavat aikaan sen, että ap ja vaimo ovat samantasoisia! Aloituksesta välittyy ainakin ap:n luonteesta ja älystä sellainen kuva, josta voi hakea joitakin johtolankoja tämän hetken tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko AP nyt omasta suhteestasi vai jonkun muun?
Sitä paitsi se "markkina-arvo" mitataan vasta sitten, kun on oikeasti sinkku, ei ennen sitä.
Miehen markkina-arvo paranee eron myötä
Millä logiikalla? Itse ainakin ottaisin aika tarkkaan syyniin, että miksi ero on tullut. Ei välttämättä parisuhdematskua nämä eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Lissu, 19v
Noh Pertti, tiedän kyllä kaiken. Olethan jo saanut aamulääkkeesi? Nähdään illalla.
T Vaimosi Ritva 75v
Eri, mutta aika harvalla 35-vuotiaalla miehellä on 75-vuotias vaimo. Ihan vain neuvona, jos haluat tehdä trollailustasi uskottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen näitä pariskuntia useita
Jaa, itse en tunne yhtäkään.
Älä edes yritä. Minun mies on 35v ja komea tummahiuksinen ja vihreät silmät. T. N34
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosiaan että jäät yksin jos olet vaihtamassa hyvän kumppanin hänen vanhenemisensa takia. Kuulostat todella pinnalliselle ja kyllähän sinäkin ainakin 10-15 vuoden päästä olet jo eläkeiässä ja rupsahtanut.
Tällaiset ihmiset, kuin ap, on pohjattoman tyhjiä ja etsivät suhteesta toiseen toista ihmistä täyttämään tyhjyyttään. Todennäköisesti jäävätkin yksin, koska heille muut ihmiset on vain käyttötavaraa ja jossain kohtaa miehellä se juna menee ohi. Ei vaan enää löydy naista, joka suostuu hoitamaan ja vaihtamaan vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Lissu, 19v
T Vaimosi Ritva 75v
Eri, mutta aika harvalla 35-vuotiaalla miehellä on 75-vuotias vaimo. Ihan vain neuvona, jos haluat tehdä trollailustasi uskottavampaa.
Mitä sä puhut, Pertti täytyi helmikuussa 82. Oli oikein kakkkukahvit.
T Ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko AP nyt omasta suhteestasi vai jonkun muun?
Sitä paitsi se "markkina-arvo" mitataan vasta sitten, kun on oikeasti sinkku, ei ennen sitä.
Miehen markkina-arvo paranee eron myötä
Vaikuttaa siltä, ettei. Jos nimittäin keski-ikäisten miesten epätoivosta deittiapeissa voi päätellä yhyään mitään. Toki jos se, että ei ole naimissa etsiessään uutta suhdetta katsotaan markkina-arvon nousuksi, niin sitten 😂
Täälläkin joka päivä miesten aloituksia, miten naisista on tullut nirsoja ja miten naisten rima on liian korkealla.
Dream on, bro.
Aloituksen mies on sitä 5% jota kaikki haluaa
Ei, kukaan halua parisuhteeseen tuolla tavoin, noin pinnallisesti, ajattelevan miehen kanssa enää keski-iässä. Tapailusuhteeseen ehkä.
Kuulostaa henkisesti aika epäkypsältä tapaukselta. Pelkkä ulkonäkö ajatuksissa päällimmäisenä. Ei ole mitään kehitystä tapahtunut sitten teinivuosien. Ei kuulosta houkuttelevalta eikä kehityskelpoiselta kumppanilta. Jos rahaa löytyy, niin saattaa hetkeksi kelvata jollekin lompakoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v. miehissä se ikä näkyy yhtä lailla ellei vielä enemmän kuin 50v. naisissa. Harvassa ovat oikeasti hyvin säilyneet. Ja niiden jutut ja huumori on usein sellaista vanhentunutta, josta tulee lähinnä kiusallinen olo, vaikka ikäeroa olisi alle 10 vuotta. 60-vuotiaat sen sijaan ovat jotenkin hyväksyneet vanhenemisensa ja heidän kanssaan on helpompi tulla juttuun, vaikkei fyysisesti mikään läheisyys houkuttaisi tippaakaan.
Joo, 5-kymppisten ukkeleiden jutuista tulee myötähäpeä. Säälittäviä.
Omien työkavereiden jutut on ainakin sitä tasoa, että ärsyttää kuunnella. Itse olen vain 6 vuotta nuorempi, mutta siitä huolimatta ero on valtava. Aina ne Sam jutut ja paskat iskävitsit. Ei jaksaisi.
No jaa, mutta kohta oot kuuskymppine