mitä jos epäilee että tuttua pahoinpidellään kotona?
mitä voi tehdä? ei mitään? kun kyseessä on kuitenkin vain hatara epäilys. mä näin yhdellä tutulla käsivarressa kolme mustelmaa toissapäivänä. eihän siinä muuten mitään, niitähän tulee, mutta kun ne oli tasan sormenpäiden kokoiset, ja semmoisessa paikassa mihin nyt ei kovin helposti tule mustelmia. ihan näytti siltä että joku on puristanut, ja kovaa.
ja sitten kun rupeaa raksuttamaan kaikki ne monen monet kerrat jolloin tää tuttu on jääny pois tapaamisista sen takia kun lapset on kipeenä. aikoinaan ihmeteltiin että harvinaisen sairastelevat lapset hänellä. nyt on sitten näitten mustelmien johdosta mieleen juolahtanut että jospa niitä mustelmia on ollu enemmän näkyvillä paikoilla ja sen takia on jäänyt kotiin. enhän mä voi näistä epäilyksistäni puhua kenellekään. hyvin todennäköistähän on ettei mitään ole tapahtunut. mutta kun ne oli ihan sormenpäiden kokoiset ja muotoiset ne mustelmat.
Kommentit (2)
en edes tiedä koska seuraavan kerran nähdään, saattaa taas mennä monta viikkoa. ja jotenkin musta tuntuu että hän saattais loukkaantua kun edes moista kyselen. ne oli miehensä kanssa eroamassakin tuossa muutama kuukaus sitten, mutta päättivät vielä yrittää. sekin on omiaan lisäämään mun epäilyksiä. -ap
Vierailija:
Mä kysyisin ystävältä
asiasta. Sanoisin että huomasin hänen mustelmansa ja ihmettelin niitä, kertoisin epäilyksistäni ja huolestuneisuudestani.
asiasta. Sanoisin että huomasin hänen mustelmansa ja ihmettelin niitä, kertoisin epäilyksistäni ja huolestuneisuudestani. Jos hän suuttuisi, niin olisi mielestäni aika selvä merkki. Koska jos mitään pahoinpitelyä ei ole koskaan tapahtunut, niin olisi vain ihmeissään, että mistä sinä tuollaista keksit...