Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, eka raitis viikonloppu kolmeen vuoteen!

Vierailija
19.05.2007 |

Kolmen vuoden ajan olen joka viikonloppu juonut viiniä, enemmän tai vähemmän. Se on ollut minun viikonloppuherkkuni.

Nyt olen onnellisesti raskaana, maanantaina plussasin. Ja tämä on mahtavaa, olemme toivoneet tätä jo kauan.

Mutta kyllä on hermo kireänä, todella raskas viikko lapsen sairasteluineen ja kaikkine työmurheineen, kaikki raivostuttaa, väsyttää, univelkaa, puolison typerä käytös jne. Voi että kun lasi viiniä helpottaisi mieltä.

Vaan nyt se loppui. Ei viiniä. Ei vaikka kuinka kiristää. Miten te muut puratte väsymyksen ja raivon aiheuttaman kiukkuisen olon näin raskaana???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyl onnistu jos on jo lapsia. Mässäile.

Vierailija
2/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan nyt se loppui. Ei viiniä. Ei vaikka kuinka kiristää. Miten te muut puratte väsymyksen ja raivon aiheuttaman kiukkuisen olon näin raskaana???

En ole ollut raskaana vuosiin, enkä koskaan ole purkanut pahaa oloa päihteillä.

Opettele sinäkin laittamaan sanoiksi ne asiat, mitä tunnet. Ota aikaa itsellesi. Mieskin varmasti ymmärtää paremmin, jos kerrot suoraan, että sinua väsyttää/harmittaa juuri nyt ja tarvitset hänen tukeaan ja kerrot suoraan sanoin miten hän voi auttaa esim. " Vie Nico-Petteri ulos leikkimään tunniksi ja minä nukun sillä aikaa."

Mene lenkille, kuuntele rauhoittavaa musiikkia, mene mammajoogaan, lue mieluista kirjaa. Opettele rentoutuminen ilman viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä stressi laukeaa.

Vierailija
4/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus = maailma pyörii ympärilläsi ruusunpunaisena ja kaikki ikävät asiat katoavat. Ei ole väsymystä eikä kiukkua.

NIINKÖ???

Kyllä raskaudesta voi olla onnellinen, vaikka koko maailma muuten raivostuttaisi.

Vierailija
5/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vieroitusoireet katoavat parissa viikossa. Säilytä nollatoleranssi.

Vierailija
6/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu edes raitista päivää kahteen vuoteen, tullu kunnolla ryypättyä sen jälkeen kun perin ison omaisuuden mm. liki miljoona euroa käteistä.

Vierailija
7/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta... toi dogaaminen tekee kyllä sen et pinna on kireellä jonkin viikon ja riippuvainenhan jo olet kun noin tekee mieli. Koitahan pysyä kuivilla lapsesi tähden, ja sitä lapsen takia olis syytä jatkaa aika pitkälle vielä synnytyksenkin jälkeen. Tee itselles selväksi et lapsi on tärkeämpi kuin viini.! Mua hiukan kyllä hirvittää kun teet lapsia ja olet noinkin kiinni alkomahoolissa...mut onnea!