Naisten seksin ajatteleminen
Kuinka usein eri ikäiset ja eri elämäntilanteissa olevat naiset ajattelevat seksiä? Eli lähinnä, keneltä seuraavaksi saisi ja missä. Puhuvatko naiset tällaisesta keskenään? "Perjantaina radalle, yritän saada tanssilattialta jonkun kuuman kollin..".
Lisäkysymys: Kuinka paljon / usein masturboit?
Kommentit (4)
Ajattelen seksiä, mutta en puhu siitä kenenkään kanssa. Naiset eivät puhu minun kokemukseni mukaan seksistä juurikaan. Joku voi kännissä puhua miehistä. En juurikaan pysty masturboimaan, koska en tässä elämäntilanteessa ole melkein koskaan yksin. Jos olisi omaa rauhaa, niin ehkä muutaman kerran viikossa?
Kolmea viikkoa kuukaudesta koska sen ajan myös panettaa. En masturboi silti paljon, kerran kuussa käytön klitoriskiihottineen pari minuuttia. Kun se ei auta, heti taas panettaa. Mietin aina miten ja koska seuraavaksi. Seuraavaks on tulossa neljän kimppa niin saa pitkästä aikaa kivasti seksiä niin ei hetkeen tartte panettaa ja ajatella seksiä. Kimpassa on kaks naista ja kaksi miestä, ei sentään mä ja kolme miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä, mutta en puhu siitä kenenkään kanssa. Naiset eivät puhu minun kokemukseni mukaan seksistä juurikaan. Joku voi kännissä puhua miehistä. En juurikaan pysty masturboimaan, koska en tässä elämäntilanteessa ole melkein koskaan yksin. Jos olisi omaa rauhaa, niin ehkä muutaman kerran viikossa?
Milloin viimeksi olet ollut rauhassa ja nauttinut itseäsi tyydyttää ?
Kerran kuussa ovulaatiopäivänä käy vaisusti mielessä.