Mulla olisi seksikysymys teille, arvon rouvat ja neidit. Orgasmin olemattomuudesta.
Heipä hei. Täällä eräs, joka ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ja itsekseenkin vain jotain sinne päin..
Mä olen varmaan kohtuullisen outo tapaus, mutta kerrottakoon silti.
Pienenä keksin, että kun puristelee ja hieroo peitettä jalkojen välissä, niin tuntuu hyvältä. Välillä reisienkin hankaus käy. Olen jatkanut tätä aikuisikään asti, tätä peitolla leikkimistä. Pieni tai vähän isompikin " orgasmi" tulee, mutta olen miettinyt, että tätäkö tämä on.. Nimittäin mitä isompi pissahätä on, sitä parempi orkku tulee, kuin pidättäessä. Kummallista, kenties?
Klittaa hieromalla en ole koskaan orkkua saanut. Enkä kyllä muutenkaan. Klittaa hieroessa tunne on aivan liian voimakas. Kiemurtelen ja tuntuu, että ei pysty, ei pysty. Tai sitten ei tunnu miltään. Jotain silkkikangasta voisi kokeilla välissä.. Se on vielä kokeilematta siis. Ja kun klittaa hieroo, niin tulee kyllä se " pissaolo" . Joskus suihkussa olen todennut, että kyllä sieltä taitaa sitä virtsaakin tulla, kun olen rentoutunut ja hieronut.. Onkohan mulla jotain ihan väärinpäin?! :(
Mutta tässä siis tämä. Ainoat orkut peiton kanssa, miten ilahduttavaa. Miten sitä osaisikaan " vain rentoutua" ..
Nyt kaipais jotain kommenttia sitten, kiitos!
Kommentit (15)
liukkaria on kokeiltu, ihana keksintö! :) ap
Itse kyllä nuorena tuosta tyyny/peittovaiheesta ihan opettelemalla opettelin hellästi sormella hieromalla, ja se orgasmi on paljon isompi. Mutta tiedän kyllä mistä puhut, ja ymmärrän myös, kun sanot, että koskettaessa tuntuu tavallaan liian voimakkaana se kosketus. Sinun tulisi nyt ihan vähitellen opetella se koskettelu, tosi varovasti, ei siis mitään sormella hinkkaamista
Kai sitä vaan tosiaan itse pitäisi opetella, sormin juu... Ehkä mies pääsisi sitten myöhemmin mukaan. :) ap
Itselläni sellainen vaihe kesti johonkin parikymppiseksi asti, siis tyynyn kanssa aina vähän " sekstailin" , sitten parikymppiseksi tulon jälkeen opettelin. Mutta voihan se kestää ja on toki mahdollista, ettei sitä oikeaa kosketusta mitenkään löydä, vaatii ehkä sen, että ihan itse opettelee, ja kerralla se ei minullakaan onnistunut. Minä olen vähän sellainen possu, että opettelin ihan peilin edessä jne. Mutta sitten lukuisten kertojen jälkeen se orgasmi tuli nimenomaan ns. käsimanipulaatiolla eikä millään tyynyllä tms. Mutta tuon tyynyn " orja" oli noin 13-vuotiaasta yli parikymppiseksi. Itseänikin on naurattanut, että on tällä tytöllä ollut aika kiihkeä ja virkeä seksikumppani ensimmäiset vuodet...tyyny
Kun kunnolla liukastaa klitan, sitä on mukavampi hieroa. Ei ole niin paljon kitkaa, joka saattaa tuntua epämielyttävältä.
Jos peiton kanssa hinkkaamalla olet aikaisemmin saanut. Itse sain ensimmäiset orgasmit tuon tyynyvaiheen jälkeen siis sitten kun olin miehen kanssa, niin nimenomaan kikkelin päällä oikein makeasti hinkkaamalla :-)
Kiitos neuvoista. Pitäisi varmaan alkaa harjoitella eikä vain voivotella.. Voitte uskoa, että tämä on noloa. Ihan pikkutytön puuhaa, vaikka olenkin 20+. No, kaikki aikanaan.. :)
ap
en ikinä suoraan millään sormella koskenut kittaan vaan käytin tyynäjä tai muuta pehmeää koko alueella... Ihmettelin kun kaikki leffoissakin hieroo klitorista rajusti suoraan ja muka nauttii siitä kun itsestä se tuntuu ihan liian voimakkaalta, melkein kivuliaalta ja oudolta. sitten kuitenkin päätin kokeilla ja harjoitella. suihkussa ja suihkulla!! ja siitä se sitten lähti.. olin jo silloin aikuinen.
Siellä vinkattiin joku kirjakin, jonka ohjeilla voisi opetella saamaan orgasmin. En nyt muista sen kirjan nimeä, sori.
Tuo että " pissaa pidättämällä" saat orgasmin viittaa siihen, että tuolloin puristat lantionpohjanlihaksiasi. Ja nehän ovat orgasmissa tärkeitä.. lisäävät sekä miehen että naisen nautintoa.
Tässä pari vinkkiä, ehkä oletkin jo kokeillut:
-älä ota penistä sisääsi ennen kuin olet tarpeeksi kiihottunut, pyydä että mies nuolee sinua ja tarpeeksi muutakin esileikkiä
-auttaisiko pieni määrä alkoholia rentoutumaan?
-kun otat peniksen sisääsi tee se omaan tahtiisi, älä anna miehen vain äkkiä työntyä sinuun. Gynekologini neuvo: kuvittele, että penis on kirsikka, jonka hiljalleen puristat sisääsi.
Onnea matkaan! Ja koeta nauttia vaikket orgasmia saisikaan. Yritä ajatella, että tulee jos on tullakseen. Väkisin pusertaminen vie ilon sekin.
Samat ohjeet pätevät sitten myös hieromasauvaan..
Ajattele sinua kiihottavia ajatuksia.
Varsinkin tuo kirsikkajuttu.. Tykkään nimittäin kirsikoista. ;)
Ja tietysti ei pitäisi odottaa orgasmia ja antaa asioiden tulla painollaan. Näin olen yrittänytkin tehdä, mutta ei ole aina niin helppoa tehdä kuin sanoa.
Pitäisköhän sitä jo tänään kokeilla.. Olen yksin kotona (!), olisi hyvä tilaisuus.
ap
meikäläisellä oli tärkeää jopa jonkinlaiset kiihottavat vaatteet, bikinit, korkkarit jne., niin hullulta kuin se kuullostaakin, tepastelin kotonani sellaisissa ja viritin itseäni kuumaan tunnelmaan :-). Näin myöhemmin tuo sama tapa on jäänyt ja mies on aika tyytyväinen...
Mutta oikeasti, joku sinulle kiihottava asia täytyy olla siinä tilanteessa läsnä, ja aluksi tosiaan on paras, että totuttelet siihen ihan yksin. Itse en olisi oppinut tuota hommaa kenenkään ulkopuolisen/miehen läsnäollessa.
Tarkkaan ottaen ne ovat lantionpohjalihaksia joita täytyy voimistaa. Orgasmeja alkaa tulla opittuasi löytämään ne oikeat lihakset.
Tiedän hyvin missä sijaitsevat ja miten niitä käytetään (ja niin tietää mieskin ;>).. Että josko ois vähän liiankin kireät! :O
ap
niitäkin vaan on monenlaisia, ja vie tovin ennen kun löydät itselle sopivan.
mä sain ekan orkkuni vasta himpun alle 3 kymppisenä, lapset jo saaneena.
enkä saa vieläkään yhdynnässä, mutta minulle sopii kunhan saan edes hieromalla, jota mies onneksi tykkää tehdä!
ja itse olen käyttänyt liukkarin lisäksi sellaista pientä surisevaa sauvaa, klitoriskiihotinta, sillä saan itsekkin sen aikaan...