Lue keskustelun säännöt.
Poliisi varoittaa: Älä tee näin, vaikka kuinka helle hiostaisi
28.06.2026 |
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f7e5b20-b89a-46b1-b978-461bc5a76244
"Poliisi muistuttaa öisten tunkeilijoiden mahdollisuudesta, jos ovet on jätetty auki."
"Itä-Uudenmaan pelastuslaitos varoittaa jättämästä alimman kerroksen parvekkeen tai terassin ovia auki yön ajaksi, vaikka helle hiostaisi ja tekisi mieli avata luukut pienelle tuulenvireelle.
Tunkeilijoiden mahdollisuus on nimittäin olemassa. Poliisi kertoo viestipalvelu X:ssä, että lauantain vastaisena yönä sattui vastaavanlainen tapaus."
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös jokunen vuosi sitten ollut yksi tuollainen tapaus, jossa "uussuomalainen" oli jo tunkeutunut auki jätetystä ovesta jonkun nuoren naisen kämppään, tarkoituksenaan ilmeisesti "osoittaa rakkauttaan"?