Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahva tunne naimisiin menosta ja yhteisestä tulevaisuudesta

Vierailija
28.06.2026 |

Mulla on ollut jo pitkään semmoinen tunne erästä miestä kohtaan, että tulemme menemään naimisiin ja ehkä saamaan lapsia, enkä oo koskaan kokenut näin syvää rakkautta ketään kohtaan. Noh, ongelma on kuitenkin että se että meillä on ollut eri uskonto ja se on ollut miehelle kova juttu eikä hän siksi ole ollut enää kiinnostunut minusta kuin vaan kaverina. Ei olla nähty moneen vuoteen, itse taas oon todella hitaasti lämpiävää sorttia ja tässä on mennyt useita vuosia että mun tunteet on kehittynyt. Noh nyt musta on tullut samaan uskontoon kuuluva nainen ja mietin vain mitä hän ajattelee minusta, ja mietin vain onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Se piinaa mua 24/7 mut mitään ei tapahdu, meidän näkemiset ei etene, jne enkä usko että hän on todella kiinnostunut musta. Mutta nyt koska kuulun samaan uskontoon kuon hän mä luulen että hänellä vois herätä mielenkiinto, toivon niin. Saattaa olla tyhmä kysymys mutta kuuluuko rakastumiseen aina vahva intuitio ja tunne siitä että on loppuelämän yhdessä? Ja kuinka monen kohdalla se tunne on pitänyt kun on nähnyt ja tutustunut kunnolla? En oo koskaan ollut rakastunut joten tää on uutta mulle, ärsyttävä piinaava tunne ja turhauttaa kun tää asia ei ratkea ja etene kun monta vuotta on jo mennyt… 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen rakkaus on kamalaa. En usko että tulee vastakaikua vaikka mitä tekisit. Jos asiat olisivat edenneet, se olisi tapahtunut jo vuosia sitten. 
Joskus intuitio on täysin pielessä ja omaa kuvitelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan