Lue keskustelun säännöt.
Noloa lähteä Etelä-Eurooppaan lomalle ja sit laittaa celsismittareista kuvia someen
26.06.2026 |
Ihan kun kukaan ei tiedä että siellä on nyt lämmin
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisi olla fahrenheitteja?