Päänsärkyä rv.33
Mä en siis tajua, mikä mun päätä vaivaa. Vappuna oli pieni flunssa, jonka jälkeen olen kärsinyt päivittäisestä päänsärystä, ja viime lauantaina sain poskiontelotuhdukseen lääkekuurin. No, kuuri loppuu huomenna, mutta edelleen päätä jomottaa otsalta tai ohimoilta. Verenpaineita olen seurannut joka päivä useamman kerran. Verenpaineet olleet tänään ihan ok, tosin vaihtelua 2min mittausvälillä löytyy....., mutta kuitenkin 134/80 on mulle ihan normaali arvo ollut raskauden ajan. Myös pissa oli keskiviikkona puhdas, ei turvotuksia tai muita raskausmyrkytyksen oireita. Eilenkin oli tosi kova särky otsalla ja otin panacodin (lääkäri määräsi särkyyn viime lauantaina), tällä kertaa auttoi, ja ah ihanaa, kun ei hetkeen särkenyt päätä, mutta ei noita lääkkeitä nyt joka päivä viitsisi syödä :( Yöllä ei päätä särje, mutta heti kun nousen ylös särky alkaa. Voisko johtua niskoista!? Öisin en pysty nukkumaan kun kyljelläni, ja aina herään siihen, että kädet ovat aivan puuduksissa. Onko muita päänsärystä kärsiviä? Jennula rv33+6
itse kävin tänään neuvolassa tarkistuttamassa paineet, kun särkyä on ollut kanssa jo pari viikkoa. Niskaperäistä täällä ilmeisesti ainakin, sillä verenpaine oli hyvissä lukemissa... Pissassa oli vähän valkuaista, mutta ei kovin hälyttävästi ja tiistainahan minulla on jo seuraava neuvola-aika, kun sitä ei tän tänpäiväsen pikavisiitin takia peruttu. Turvotusta on kanssa aikalailla, tai ainakin omasta mielestä, ei niinkään neuvolantätin, mutta kun tää on mulle kuitenkin jo kolmas raskaus ja ikinä en oo turvotuksesta ennen kärsiny, niin siks kai reagoin aika herkästi tälläseen...
Kisu rv 32+2