Lue keskustelun säännöt.
Muita, joille ei ole määrätty yhtäkään työpaikan hakua?
25.06.2026 |
Tein viimeisimmät 2 pakollista hakua huhtikuussa. Sen jälkeen on ollut syvä hiljaisuus. Ei edes soittoa ole työkkäristä tullut. Työnhakuni on kuitenkin voimassa, eli saan sen yleistuen. Mitähän on tapahtunut?
Kommentit (2)
Ruuhkaa. Paljon työttömiä ja vähän käsittelijöitä.
Nautin tästä🥰
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle ei. Tosin en ole ikinä elämässäni ollut työttömänä. Saattaa liittyä siihen?