Lue keskustelun säännöt.
Pidin vapaapäivän kun en vaan enää jaksanut MITÄÄN
25.06.2026 |
Kokkasin perheen nuorille, leivoin, järjestelin kesäkukkia ja tein vähän pihatöitä. Ja möllötin Youtubesta vanhaa poliisisarja monta jaksoa putkeen. Alkaa vähän helpottaa uupumus! Ihanaa kun tämmösen voi nykyään tehdä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla